men nu vet jag inte vilken cylinder .... för jag sulle vilja ha en toppfart runt 100 (90-105) men jag vill ändå kunaa stunta lätt ?
men om jag tar corsa cylindern så undrar jag om jag måste byta vev ... ?:P:P
skriv vad ni tycker
En kompis till mig hade en speedfight 2 med Polini Corsa och ett zx (urpluggat) mm mm.. den gick runtom 100 och han bytte aldrig vev men vet inte vad du har för motor heller
kinamoppe-mannen skrev:En kompis till mig hade en speedfight 2 med Polini Corsa och ett zx (urpluggat) mm mm.. den gick runtom 100 och han bytte aldrig vev men vet inte vad du har för motor heller
jaha faen vad nice !!! men jag har liggande minarelli. men jag hittar bara polini sport till min moppe (keeway ry8) inte corsa ... men mne blir väll polini sport
kinamoppe-mannen skrev:ja men det har jag också men är det en äkta Minarelli då? finns ju kopior (jag vet en som har) och det mesta passar inte på den..
jag tror det är kopia.. men vad äre för skillnad då ?:P
okej men som min kompis t.ex.. han fick modda på sitt zx rör. det är ett tecken på att det är kopior när det inte passar rakt av. Men alla saker du har uppskrivna sitter på eller?
kinamoppe-mannen skrev:okej men som min kompis t.ex.. han fick modda på sitt zx rör. det är ett tecken på att det är kopior när det inte passar rakt av. Men alla saker du har uppskrivna sitter på eller?
nix men jag har ett laser rör men det är inte riktigt tätt vid cylindern .... men ska köpa packning efter jul ...
men jag har beställt alla grejor utom cylindern.. är ösäker på vilken jag ska köpa ...
okej men jag är osäker när det gäller kopior asså :S .. men om allt sitter på plats så ska det nog bara vara att köpa det som passar till liggande minarelli
kinamoppe-mannen skrev:okej men jag är osäker när det gäller kopior asså :S .. men om allt sitter på plats så ska det nog bara vara att köpa det som passar till liggande minarelli
kinamoppe-mannen skrev:Yamaha Jog -R Luftkyld Äkta Minarelli.. lite enklare då Har beställt ett Leovince TT rör till den idag.. resten för en 90+ setup har jag
Absolut det bästa är om du har en kompis med samma motor som har trim på den.. då kan du alltid testa och passar det i pinnbultarna så är det bara att köpa på när du vet att det passar
kinamoppe-mannen skrev:Absolut det bästa är om du har en kompis med samma motor som har trim på den.. då kan du alltid testa och passar det i pinnbultarna så är det bara att köpa på när du vet att det passar
hehe men det är det jag inte har... en har en neos, den andra en ÖB moppe hehe som går typ 75 orginal i nerfär !!
och en har en peugeot speedfight