Ingen som har sagt det.. har för mig att den vara någon som tog över 500kg i benpress eller vad det var... Men ladda upp den på tuben istället för man orkar inte ladda ner din video bara för att se skiten..Dawidd skrev:http://www.speedyshare.com/KfPdw/IMG-4037.MOV
Någon som inte trodde på mig att jag tog 140 i marklyft? Utan bälte den här gången..
Träningen går sådär just nu,skadade armen på rugbyn
58-59kg ligger vikten på just nu , är 1.68 långdifaren skrev:Ingen som har sagt det.. har för mig att den vara någon som tog över 500kg i benpress eller vad det var... Men ladda upp den på tuben istället för man orkar inte ladda ner din video bara för att se skiten..Dawidd skrev:http://www.speedyshare.com/KfPdw/IMG-4037.MOV
Någon som inte trodde på mig att jag tog 140 i marklyft? Utan bälte den här gången..
Hur mycket väger du?
Lol, 140 kg tar jag 3*8.Dawidd skrev:58-59kg ligger vikten på just nu , är 1.68 långdifaren skrev:Ingen som har sagt det.. har för mig att den vara någon som tog över 500kg i benpress eller vad det var... Men ladda upp den på tuben istället för man orkar inte ladda ner din video bara för att se skiten..Dawidd skrev:http://www.speedyshare.com/KfPdw/IMG-4037.MOV
Hur mycket väger du?
Haha,hur gammal är du då? född 97 här.DiNozzan skrev:Lol, 140 kg tar jag 3*8.Dawidd skrev:58-59kg ligger vikten på just nu , är 1.68 långdifaren skrev: Ingen som har sagt det.. har för mig att den vara någon som tog över 500kg i benpress eller vad det var... Men ladda upp den på tuben istället för man orkar inte ladda ner din video bara för att se skiten..
Hur mycket väger du?
Imponerande, vill gärna se det faktiskt!DiNozzan skrev:Lol, 140 kg tar jag 3*8.Dawidd skrev:58-59kg ligger vikten på just nu , är 1.68 långdifaren skrev: Ingen som har sagt det.. har för mig att den vara någon som tog över 500kg i benpress eller vad det var... Men ladda upp den på tuben istället för man orkar inte ladda ner din video bara för att se skiten..
Hur mycket väger du?
Jag har kass kondition men är inte den som ger upp i första hand, ja kan springa bra långt och cykla långt med min dåliga kondition , men när Jag är färdig så spyr Jag oftast och spottar blod, har även svimmat 2gångerdifaren skrev:Jo, han kommer dö DEA!!.. han kommer typ dö för hans koDEA!! skrev:Såklart du pallar! Ta de i din takt. Låt inte dom där tidigare hopp o skutt pojkarna skrämma dig.
ndition suger!!
Kan filma nästa gång jag lägger in ett benpass.difaren skrev:Imponerande, vill gärna se det faktiskt!DiNozzan skrev:Lol, 140 kg tar jag 3*8.Dawidd skrev: 58-59kg ligger vikten på just nu , är 1.68 lång
[/spoiler]DiNozzan skrev:Kan filma nästa gång jag lägger in ett benpass.difaren skrev:Imponerande, vill gärna se det faktiskt!DiNozzan skrev: Lol, 140 kg tar jag 3*8.
Kompisen Mxabbe orkade inte ens rubba det.
EDIT: joar, 100kg må jag lova inte är svårt 1 gång utan att man tränat det. Var inte det för mig iaf. Har tränat det 3 ggr, och kan filma det också nästa gång jag kör. Och det är inte svårt att göra någorlunda rätt heller. Rak i rygg, och fram med höften när du fått upp stången.
halv år typ, fick börja träna mera och mjuka upp dem typ, lättare träning osv, kan få de fortfarande om jag är kall, de som hjälpte mig mest med de var nog att gå mycket, börja gå över allt så blev de bättreZX skrev:Okej, hur länge hade du ont i dem?david96 skrev:ovan vid träning är du, hade de med när jag sluta träna fick jag de dem är för svaga för din vikt
Halv år fuck me...david96 skrev:halv år typ, fick börja träna mera och mjuka upp dem typ, lättare träning osv, kan få de fortfarande om jag är kall, de som hjälpte mig mest med de var nog att gå mycket, börja gå över allt så blev de bättreZX skrev:Okej, hur länge hade du ont i dem?david96 skrev:ovan vid träning är du, hade de med när jag sluta träna fick jag de dem är för svaga för din vikt
både och, men började gå över allt istället för spårvagnen och då blev de bättre men de är att dina knän är svaga för din viktZX skrev:Halv år fuck me...david96 skrev:halv år typ, fick börja träna mera och mjuka upp dem typ, lättare träning osv, kan få de fortfarande om jag är kall, de som hjälpte mig mest med de var nog att gå mycket, börja gå över allt så blev de bättreZX skrev: Okej, hur länge hade du ont i dem?
Aja bara börja träna då.. asså tränade du på gymmet eller sprang du tills det vart bättre?
Haha! Jag ska inte relatera mot mig så men 400kg i botten klarar inte jag på långa vägar så.. :-p går man inte i botten missar man ju lite om vi säger såPK skrev:tror det medDEA!! skrev:Lovar att ni som säger att ni tar 300-400kg i benpress går ner typ 20cm bara..
när jag kör 200kg 3x10 så är jag nere i bott iallafall
Frågan är nu... PK: Är det maskin?DEA!! skrev:Haha! Jag ska inte relatera mot mig så men 400kg i botten klarar inte jag på långa vägar så.. :-p går man inte i botten missar man ju lite om vi säger såPK skrev:tror det medDEA!! skrev:Lovar att ni som säger att ni tar 300-400kg i benpress går ner typ 20cm bara..
http://www.cykelklubben.se/cykelklubben ... 2_N5OZ.jpgdifaren skrev:Frågan är nu... PK: Är det maskin?DEA!! skrev:Haha! Jag ska inte relatera mot mig så men 400kg i botten klarar inte jag på långa vägar så.. :-p går man inte i botten missar man ju lite om vi säger såPK skrev: tror det med
Högre reps och mindre vikt är väl ganska bra om man ska bränna fett, sen typ cardio är väl ganska fint!DEA!! skrev:söta killar xD
Men om man tränar 8x4 och äter mer rätt än innan så kan man fortfarande bränna fett? nu kör jag istället 3x15 för att bränna fett..
haha jag får väll filma eller nåtdifaren skrev:Högre reps och mindre vikt är väl ganska bra om man ska bränna fett, sen typ cardio är väl ganska fint!DEA!! skrev:söta killar xD
Men om man tränar 8x4 och äter mer rätt än innan så kan man fortfarande bränna fett? nu kör jag istället 3x15 för att bränna fett..
Aja, PK dags för bevis. Du ska gå ner ordentligt även fast jag vet att 200kg inte är överdrivet.
Benpressdifaren skrev:[spoiler][/spoiler]DiNozzan skrev:Kan filma nästa gång jag lägger in ett benpass.difaren skrev: Imponerande, vill gärna se det faktiskt!
Kompisen Mxabbe orkade inte ens rubba det.
EDIT: joar, 100kg må jag lova inte är svårt 1 gång utan att man tränat det. Var inte det för mig iaf. Har tränat det 3 ggr, och kan filma det också nästa gång jag kör. Och det är inte svårt att göra någorlunda rätt heller. Rak i rygg, och fram med höften när du fått upp stången.
Men syftar du på att du tar 3x8 140kg i benpress eller marklyft? // förvirrad
48h vila mellan varje muskelgrupp du tränarBöldhare skrev:Hur många ggr i veckan borde man ha vilo dagar för att musklerna ska återhämta sig?
En sak till någon som vet en bra app på Android där man kan holla koll på sina framsteg osv?
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
haha du har du tränat riktigt får du allt vila längre!Börniee skrev:48h vila mellan varje muskelgrupp du tränarBöldhare skrev:Hur många ggr i veckan borde man ha vilo dagar för att musklerna ska återhämta sig?
En sak till någon som vet en bra app på Android där man kan holla koll på sina framsteg osv?
Inget behov av de!rrxaffe skrev:haha du har du tränat riktigt får du allt vila längre!Börniee skrev:48h vila mellan varje muskelgrupp du tränarBöldhare skrev:Hur många ggr i veckan borde man ha vilo dagar för att musklerna ska återhämta sig?