underkåpa

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
speedfight2
Elmoped

underkåpa

Inlägg av speedfight2 »

hej, nån som vet om polisen tillåter att man har regskylten i underkåpan??
för jag tycker inte det är snyggt med den i variatorkåpan o de e väl inte lagligt? o jag har en speedfight2 om nån undrar 8)
Användarens profilbild
-Speedfigt2-
Elmoped

Inlägg av -Speedfigt2- »

På razzian på skolan så sa snuten att det gick bra för mig att ha den där för att den syntes så bra ändå :wink: Men det är inte säkert alla säger så :?
speedfight2
Elmoped

Inlägg av speedfight2 »

okej :D på razzian på våran skola var et en som hadde inflyttad skylt på en rrx o dom sa att i min komun var det okej men en av poliserna var från norrköping och han sa att om han hade åkt där hade han åkt dit och fått böter men o andra sidan så går moppen närmare 80km/h men enligt lasern gjorde den bara 49km/h :? för dom varva den knappt 8) o sen fråga han hur man växla o fick i gång en annans
:P :P
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

man får inte ha reg-skylten inflyttad. Men poliserna brukar vara snälla, ibland bryr dom sig inte och ibland får man en tillsägelse att sätta tillbaka dn på rätt plats :P . Men du behöver ju bara låtsas vara oförstående, säga:

Ja har hört att om man ser skylten tre meter bakifrån så ä de lagligt :P
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
speedfight2
Elmoped

Inlägg av speedfight2 »

okej 8)
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

När de va razzia på våran skola så hade ja derbin o då kanske de va 10 moppar alla va stylade med inflyttad skylt o skiit .Dom hämtade en sånhära inspektör lr va ffan de heter o då sa han att mina blinkers va för nära å mitt framljus inte va godkänt hade tnt o att man inte fick ha skylten där under å skiit fick 1500
Användarens profilbild
Speedfight2 NR1
Elmoped

Inlägg av Speedfight2 NR1 »

De är nog väldigt stor variation från polis till polis men på min speedfight2 har ja en mtkt underkåpa med böjd regskylt o de syns typ mer an original.
Tomaz
King of the street

Inlägg av Tomaz »

Enligt lagen får man inte ha reg.nr inflyttat men om det syns någolunda bra så finns det poliser som skiter i o ge böter :D
Låst