Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
GuZt4v
Farsans gamla zündapp

Inlägg av GuZt4v »

Heatz_Ch skrev:
TechnoMen skrev:Vet inte om de passar in här och jag har ingen aning om varför jag ber er om hjälp men aa..

Jag har haft en hemsk uppväxt och på något sätt har jag förträngt de alltså jag kom inte ihåg något efter jag var 10. jag minns bara små saker från jag var 11 12 och sen vid 13 14 15 minns jag allt.. MEN i onsdags så är de är lärare på skolan och alltid skojar och ibland går han över styr och i onsdags så höjde han näven mot mig på skoj men jag fick blcikar och minnen från min barndom då, de var precis som om de var en nyckel till mina minnen.. De ända som går i mitt huve nu är när pappa höjer näven och gör massa saker mot min syster och min mamma och jag har aldrig haft minnen av detta förut men nu finns allt i huvet.. hur saker slängs genom rummet, hur mamma bara tar bilen och åker långt hemmifrån, hur pappa kunde stänga ut mamma och massa annat.. Så jag gick inte till skolan på torsdagen men på fredagen gick jag för de var NP men jag åkte inte ens till min tjej i helgen och jag går inte till skolan nu för allt som går i huvet är pappa och gamla minnen.. de jag vill komma fram till är att jag har varit fast i ett missbruk av droger men min tjej och mina tjejkompisar hjälpte mig ur skiten och jag vill inte fastna i skiten igen och jag har ingen aning om hur jag ska sluta tänka på de här för alla mina tjejkompisar säger "Tänk inte på de bara" osv men de är ju de jag inte kan.. jag kan inte sluta tänka på de vad ska jag göra? för att få detta ut ur mitt huve igen.. jag gråter ju förfan under kudden varje natt jag går och lägger mig och sen kan jag inte somna utan jag ligger vaken och tittar upp i taket och tänker på allt..

Om någon vill ha något med detaljerat om min barndom som tror dom kan hjälpa mig kan skriva i PM.
Rekomenderar dig att prata med en kurator, det är riktigt skönt att få släppa ut allt för någon annan än sina kompisar.. En vuxen som är erfaren och kan hjälpa dig mycket mer
Håller med att du ska hitta någon att prata ut med! Det kan kännas konstigt att prata med en människa du inte känner först men sen flyter det bara på och ni kommer förhoppningsvis på lite ideér om hur du kan försöka glömma det :)
Bild
Danne: Bevisa vad du går för bensinballe :D

Kolla mitt Derbi projekt!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=33274
Josef Jabbari
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av Josef Jabbari »

TechnoMen. Du har PM!
köper trim delar till aprilia sr 50 r med piaggio motorn
samma motor som på paggio nrg mc3 DD cat Vattenkyld
och gilera runner.
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

ett tips till er alla killar här!
gå aldrig in för en tjej allt för mycket för om ni har planerat att hitta den rätta tjejen i ert liv i 15-16 års åldern så kommer ni bli sjukt besvikna den dagen det tar slut som det just gjorde för mig.

Därför ska jag ge er ett tips, ni som ska skaffa brud etc, lev livet medan ni är unga och lås inte upp er för mycket för en tjej. Inte i så pass ung ålder i alla fall. För man är inte tillräckligt mogen då.

Vet inte varför jag skriver detta men mår så jävla piss och ska försöka glömma tjejen. Fast låtar som jag lyssnat på med henne förut får mig att tänka tillbaks på allt. Hur ska man göra, helt seriöst, bad henne dra åt helvete då hon hade känslor för en annan kille samtidigt som hon var tillsammans med mig, har tagit bort alt som har med henne att göra. Men går fan inte att glömma ändå, inte om man fått så bra minnen ihop
Kolla gärna in min Stunt film!
http://www.youtube.com/watch?v=N2g-tEig1XA
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3

Inlägg av TSR`BakarN »

TechnoMen skrev:Vet inte om de passar in här och jag har ingen aning om varför jag ber er om hjälp men aa..

Jag har haft en hemsk uppväxt och på något sätt har jag förträngt de alltså jag kom inte ihåg något efter jag var 10. jag minns bara små saker från jag var 11 12 och sen vid 13 14 15 minns jag allt.. MEN i onsdags så är de är lärare på skolan och alltid skojar och ibland går han över styr och i onsdags så höjde han näven mot mig på skoj men jag fick blcikar och minnen från min barndom då, de var precis som om de var en nyckel till mina minnen.. De ända som går i mitt huve nu är när pappa höjer näven och gör massa saker mot min syster och min mamma och jag har aldrig haft minnen av detta förut men nu finns allt i huvet.. hur saker slängs genom rummet, hur mamma bara tar bilen och åker långt hemmifrån, hur pappa kunde stänga ut mamma och massa annat.. Så jag gick inte till skolan på torsdagen men på fredagen gick jag för de var NP men jag åkte inte ens till min tjej i helgen och jag går inte till skolan nu för allt som går i huvet är pappa och gamla minnen.. de jag vill komma fram till är att jag har varit fast i ett missbruk av droger men min tjej och mina tjejkompisar hjälpte mig ur skiten och jag vill inte fastna i skiten igen och jag har ingen aning om hur jag ska sluta tänka på de här för alla mina tjejkompisar säger "Tänk inte på de bara" osv men de är ju de jag inte kan.. jag kan inte sluta tänka på de vad ska jag göra? för att få detta ut ur mitt huve igen.. jag gråter ju förfan under kudden varje natt jag går och lägger mig och sen kan jag inte somna utan jag ligger vaken och tittar upp i taket och tänker på allt..

Om någon vill ha något med detaljerat om min barndom som tror dom kan hjälpa mig kan skriva i PM.
Det du behöver gör är att komma vidare! du har för mycket i din "ryggsäck" där man lägger saker som är tråkiga, jobbiga o.s.v. du behöver packa upp dem och gå vidare!

Det du ska göra är att söka upp någon som kan om t.ex energier os.v. typ som en healare. fast ändå inte! sedan när du har kommit igång så komemr du få upp olika känslor o.s.v. o de är sånna som du har haft i din "ryggsäck" det är den som gör det att minnena dyker upp då och då. du lixom bär på en onödig tyngd! "sten i magen" os.v.

och detta är om du känner för det, det är inget du måste göra, men det är något jag rekomenderar

Inlägg av StigrareN^ »

no-
Senast redigerad av StigrareN^ den 13 februari 2013, 20:46, redigerad totalt 4 gång.
Josef Jabbari
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av Josef Jabbari »

StigrareN^ skrev:Har ni försökt fixa ett förhållande med en tjej i min klass som jag gillar, rätt så länge.
Vi snackade, ''snapshottade''och smsade typ dagligen sedan fredagskväll...
Jag var hos henne på fest (bara bra vänner) jag blev packad som fan. När jag gick ut ur toan så ser jag henne (full) med en av mina bästavänner som står och hånglar framför alla. Jag som är så packade går fram till en stenvägg och bankar på den och min blödde som fan och ena knogen blev intryckt och går rakt in till hennes rum och sitter där och dampar. En av mina tjejvänner går in och snackar med mig (ingenaning vad vi snackade om) vi snackade i säkert 1h och jag hade sagt till henne att jag älskar den tjejen väldigt mycket och hon som jag snackade med var nykter. När vi går till köket där alla är så står dom och hånglar igen. Hon dampar sönder och skriker på dem både och säger till alla att sätta sig vid bordet. Hon berättar hur äcklig både hon jag gillar och min vän är, och säger att dom borde skämmas och allt möjligt. Jag sitter där helt sur och ledsen och kollar ner i golvet. Hela stämningen blev dålig. Vi började städa bort allt. Hon kom fram till mig och krama mig och försökte säga förlåt men jag var sur som fan och drog mig loss. Alla stack fast jag,hon,min vän och han som hånglade med henne var kvar för vi skulle bli skjutsade.

Sedan dess har hon inte snackat med mig,smsat eller något liknande.
Jag är väldigt nere och vet inte vad jag ska göra. Skäms för att snacka med henne då hon vet jag älskar henne.
Vad fan ska jag göra?
:cry:
Alkohol.. Du kan be om ursäkt för att du överreagerade. Säg att du tycker om henne mer än som vän om du nu gör det! :)
köper trim delar till aprilia sr 50 r med piaggio motorn
samma motor som på paggio nrg mc3 DD cat Vattenkyld
och gilera runner.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Det är alla hjärtans dag imorgon. . Köp rosor och åk hem till henne o prata!
Årets Styrelsemedlem 2013
StigrareN^
Svårstartad skrothög

Inlägg av StigrareN^ »

Josef Jabbari skrev:
StigrareN^ skrev:Har ni försökt fixa ett förhållande med en tjej i min klass som jag gillar, rätt så länge.
Jag var hos henne på fest (bara bra vänner) jag blev packad som fan. När jag gick ut ur toan så ser jag henne (full) med en av mina bästavänner som står och hånglar framför alla. Jag som är så packade går fram till en stenvägg och bankar på den och min blödde som fan och ena knogen blev intryckt och går rakt in till hennes rum och sitter där och dampar. En av mina tjejvänner går in och snackar med mig (ingenaning vad vi snackade om) vi snackade i säkert 1h och jag hade sagt till henne att jag älskar den tjejen väldigt mycket och hon som jag snackade med var nykter. När vi går till köket där alla är så står dom och hånglar igen. Hon dampar sönder och skriker på dem både och säger till alla att sätta sig vid bordet. Hon berättar hur äcklig både hon jag gillar och min vän är, och säger att dom borde skämmas och allt möjligt. Jag sitter där helt sur och ledsen och kollar ner i golvet. Hela stämningen blev dålig. Vi började städa bort allt. Hon kom fram till mig och krama mig och försökte säga förlåt men jag var sur som fan och drog mig loss. Alla stack fast jag,hon,min vän och han som hånglade med henne var kvar för vi skulle bli skjutsade.

Jag är väldigt nere och vet inte vad jag ska göra. Skäms för att snacka med henne då hon vet jag älskar henne.
Vad fan ska jag göra?
Alkohol.. Du kan be om ursäkt för att du överreagerade. Säg att du tycker om henne mer än som vän om du nu gör det! :)
Hon vet ju redan att jag gillar henne mer än en vän.
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

StigrareN^ skrev:
Josef Jabbari skrev:

Vad fan ska jag göra?
Hon vet ju redan att jag gillar henne mer än en vän.
Eftersom att ni går i samma klass så ryck med henne på någon rast eller något hål och snacka sedan ut be om ursäkt osv. Eller så messar du henne under lektionen med typ; måste snacka nu, säg till läraren att du ska på toa eller nått sen följ efter, låter skitdumt men har faktiskt funkat för mej :)
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

Palla säga till läraren att man ska på toa :lol:
Vad har ni planerat för alla <3-ans dag då?:)
Själv blir det typ bio eller hemmakväll med tjejen;)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Användarens profilbild
Pulze
Frihamnen Crew

Inlägg av Pulze »

Fatzy skrev:Palla säga till läraren att man ska på toa :lol:
jag har planerat att sitta hemma och käka gele hjärtan :D
ta gärna en titt på mitt Senda projekt :D http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=43963

Polini guss 80cc
Metrakit Thrower
14mm förgasare = STULEN!
105 munstycke
12-53 drev

Gilera Stalker: style pro 70cc (för bottendraget), zx rör, malossi variator, 4g vikter, malossi remskivor :)
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

Pulze skrev:
samma här, kommer sitta hemma i min ensamhet och knapra nötter :cry:
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

Demuz skrev:
Pulze skrev:
Hade inte du brud som du kan umgås med?
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

11rosor pga att vi blev tillsammans den 11e. Och choklad :)

Sen hoppas på lite gutt ..
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

Demuz skrev:
Pulze skrev:
Moppe meck/tvätt :D
StigrareN^
Svårstartad skrothög

Inlägg av StigrareN^ »

Persson97 skrev:
Demuz skrev:
Pulze skrev: jag har planerat att sitta hemma och käka gele hjärtan :D
Moppe meck/tvätt :D
Sitter vid min dator med naturgodis på alla hjärtans dag helt ensam, kan det bli bättre ;)?
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power

Inlägg av tacopaj »

För mig är alla hjärtansdag som vilken dag som helst :lol:
forever alonersday..
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax
Användarens profilbild
tetesnubben
Farsans gamla zündapp

Inlägg av tetesnubben »

tacopaj skrev:För mig är alla hjärtansdag som vilken dag som helst :lol:
forever alonersday..

Haha samma här ;) Fast det vart ju inte riktigt som vanligt då något pucko sprang på spåret så jag satt fast i tunnelbanan i en timme :( :evil:
Användarens profilbild
Erik96
Elmoped

Inlägg av Erik96 »

tetesnubben skrev:
forever alonersday..

Haha samma här ;) Fast det vart ju inte riktigt som vanligt då något pucko sprang på spåret så jag satt fast i tunnelbanan i en timme :( :evil:
Jag lider med dig!! ;)
Användarens profilbild
tetesnubben
Farsans gamla zündapp

Inlägg av tetesnubben »

Erik96 skrev:
tetesnubben skrev:
forever alonersday..

Jag lider med dig!! ;)

Haha Erik din potis :wink:
Användarens profilbild
saile96
King of the street

Inlägg av saile96 »

jag fira alla <3ans dag genom att köra sönder plogen till fyrhjulingen så min sväll spenderades me tig:en
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

saile96 skrev:jag fira alla <3ans dag genom att köra sönder plogen till fyrhjulingen så min sväll spenderades me tig:en
Svetsade med tig för första gången idag :D
Användarens profilbild
ZX
Arctic Cat Racing

Inlägg av ZX »

Jag spenderade min kväll med Lena Hande'n
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

så, nu är den där alla fjärtans dag över. nästa år ska jag fan ha en tjej på ahd! hade fan ingen förra året heller :(
Användarens profilbild
saile96
King of the street

Inlägg av saile96 »

Persson97 skrev:
saile96 skrev:jag fira alla <3ans dag genom att köra sönder plogen till fyrhjulingen så min sväll spenderades me tig:en

vist tig:en skön och svetsa me? kommer fan alldrig röra en mig igen :twisted:
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

saile96 skrev:
Persson97 skrev:

vist tig:en skön och svetsa me? kommer fan alldrig röra en mig igen :twisted:
Ja, det var kul! :D
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Vad ska man ge till sin tjej som fyller 20?
derbipojken2
Elmoped

Inlägg av derbipojken2 »

tjenare!
är såhär att jag gillar en tjej som fasen, vi skriver med varandra på sms,facebook, o vi träffas varje helg,
vi skriver hjärtan i varje sms o hon gillar ju mig lite smått har jag märkt :D
jag har även sagt att jag gillar henne mer än vänner, hon har svara naaw :D <3 <3 på de men är det bara som säger brukar säga?
vill ha hjälp på hur man kan gå längre o se om hon verkligen gillar mig o bli ett par om man säger så :D

srry för rörig text men är sämst på att skriva :/
Senast redigerad av derbipojken2 den 16 februari 2013, 14:57, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

DEA!! skrev:Vad ska man ge till sin tjej som fyller 20?
Smycken går alltid hem. :)
derbipojken2 skrev:tjenare!
är såhär att jag gillar en tjej som fasen, vi skriver med varandra på sms,facebook, o vi träffas varje helg,
vi skriver hjärtan i varje sms o han gillar ju mig lite smått har jag märkt :D
jag har även sagt att jag gillar henne mer än vänner, hon har svara naaw :D <3 <3 på de men är det bara som säger brukar säga?
vill ha hjälp på hur man kan gå längre o se om han verkligen gillar mig o bli ett par om man säger så :D

srry för rörig text men är sämst på att skriva :/
Kör på bara, försök att fråga hur hon tycker om dig osv, gärna face to face.

btw, du sa "han" istället för "hon" 2 ggr, är du lite smygbög kanske?
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
derbipojken2
Elmoped

Inlägg av derbipojken2 »

oj skit ;) ne ska stå hon men ja... ;) nemen hur ska man fråga henne om de tycker ni? :)
Användarens profilbild
Derbi_MackaN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Derbi_MackaN »

DEA!! skrev:Vad ska man ge till sin tjej som fyller 20?
Smycken går alltid hem så kör på de :)

Alla snacka om AHD så kan säga att jag sov hos bruden då och de va nog bästa AHD hittills :)
Bild
PM om ni har frågor om Derbi crew :D
Kommentera så blir allt roligare och update oftare!:)
Projekt Derbi
A-traktorn
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Joo, men gärna något mer! Liksom något pyssligt och genomtänkt så hon blir riktigt paff!
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd

Inlägg av TechnoMen »

Tja alla. Har ett problem nu.. En tjej kompis till mig drog ner byxorna på mig och jag gjorde de sedan på henne och jag och hennes kompis var den ända som såg för ni va hemma hos henne så jag förstår inte vad problemet med de var.. och hon säger till sin kille direkt och han skriver massa skit till min tjej och hon är nu skit sur på mig och jag har problem med allt rent ut sagt.. skolan, familjen, pappa, vänner allt liksom.. Och jag behöver en paus MEN nu till problemet.. Jag är rädd att jag aldrig ska få tillbaka min tjej om jag säger att jag behöver en paus.. om ni fattar vad jag menar.. Vad ska jag göra liksom? Är så jävla långt ner på botten man kan bli nu alltså.
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
ZX
Arctic Cat Racing

Inlägg av ZX »

TechnoMen skrev:Tja alla. Har ett problem nu.. En tjej kompis till mig drog ner byxorna på mig och jag gjorde de sedan på henne och jag och hennes kompis var den ända som såg för ni va hemma hos henne så jag förstår inte vad problemet med de var.. och hon säger till sin kille direkt och han skriver massa skit till min tjej och hon är nu skit sur på mig och jag har problem med allt rent ut sagt.. skolan, familjen, pappa, vänner allt liksom.. Och jag behöver en paus MEN nu till problemet.. Jag är rädd att jag aldrig ska få tillbaka min tjej om jag säger att jag behöver en paus.. om ni fattar vad jag menar.. Vad ska jag göra liksom? Är så jävla långt ner på botten man kan bli nu alltså.

Jag gjorde samma sak fast i skolan :roll: inte mitt bästa val :D

Det kommer nog gå över, så bry dig bara inte
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

TechnoMen skrev:Tja alla. Har ett problem nu.. En tjej kompis till mig drog ner byxorna på mig och jag gjorde de sedan på henne och jag och hennes kompis var den ända som såg för ni va hemma hos henne så jag förstår inte vad problemet med de var.. och hon säger till sin kille direkt och han skriver massa skit till min tjej och hon är nu skit sur på mig och jag har problem med allt rent ut sagt.. skolan, familjen, pappa, vänner allt liksom.. Och jag behöver en paus MEN nu till problemet.. Jag är rädd att jag aldrig ska få tillbaka min tjej om jag säger att jag behöver en paus.. om ni fattar vad jag menar.. Vad ska jag göra liksom? Är så jävla långt ner på botten man kan bli nu alltså.
Vem är större? Du eller hennes kille? Är du större är det ju bara att du sänker honom! Och sedan kan du ju prata med din tjej och din kompis? Sedan vet jag inte vad du ska göra med skolan, din farsa, kompisarna och familjen...
Skriv svar