Tips sommarjobb i Stockholm 2013

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
ibbec
Elmoped

Tips sommarjobb i Stockholm 2013

Inlägg av ibbec »

Tja,

Tänkte höra med er om ni kan komma med tips på ställen som tar emot sommarjob här i Stockholm för ungdomar mellan 16-18år. Skriv gärna era egna erfarenheter, samt vad de gav i lön.
Användarens profilbild
Maximax
Avstängd

Inlägg av Maximax »

jag hade sommarjobb i trosa fick 26tusen målade. var en kompis farsa som erbjöd mig, tror de hette trosa måleri eller nått.
ibbec
Elmoped

Inlägg av ibbec »

Maximax skrev:jag hade sommarjobb i trosa fick 26tusen målade. var en kompis farsa som erbjöd mig, tror de hette trosa måleri eller nått.
Intressant! Det är ju heller inte så långt ifrån Stockholm. När var det du jobbade där? Skicka ett PM:)
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

Byggfirmor. Om du nu utbildar dig till det.
ibbec
Elmoped

Inlägg av ibbec »

DiNozzan skrev:Byggfirmor. Om du nu utbildar dig till det.
Funderar på att söka till PEAB.
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket

Inlägg av Jönköping »

Har själv jobbat på en bilvård och på ica. Ica är sjukt tråkigt men det är väll inga konstigheter att få jobb på. Jobba på bygge krävs oftast kontakter.

Men mack, kiosk, affär är väll det lättaste, går du någon speciell inrikting på gymnasiet kan du ju försöka få nåt inom det, även på nån gammal praktik
ibbec
Elmoped

Inlägg av ibbec »

Jönköping skrev:Har själv jobbat på en bilvård och på ica. Ica är sjukt tråkigt men det är väll inga konstigheter att få jobb på. Jobba på bygge krävs oftast kontakter.

Men mack, kiosk, affär är väll det lättaste, går du någon speciell inrikting på gymnasiet kan du ju försöka få nåt inom det, även på nån gammal praktik
Jo, men jag vill även att jobbet ska vara intressant och givande. Mack, kiosk o.s.v., ska jag tänka på.
Skriv svar