Den blev ju skitfin i lila, det ända daliga (skriver ifran tyskland) är ju de rosa handtagen :/
Gillar ocksa detaljen att du har en fluga sittande pa din nylackerade kick
Polis: Hur fort går den här mopeden då? Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Jetforce_Dahlin skrev:Den blev ju skitfin i lila, det ända daliga (skriver ifran tyskland) är ju de rosa handtagen :/
Gillar ocksa detaljen att du har en fluga sittande pa din nylackerade kick
Vet, den blev skit snygg! fast grejen är att jag tyckte också först att de rosa handtagen förstörde allt, men nu tycker jag inte det längre. För det visar ändå på ett litet hörn att det är en tjej som har den, och det ser faktiskt bättre ut irl om man säger så. (:
andersjohansson93 skrev:Carro, sätter du på en höjning så bakar jag en chokladkaka till dig...Det enda som saknas tillsammans med ett effektrör
jag har en höjning, men mitt stöd e trasigt så det kommer inte kunna stå då, och jag orkar inte köpa ett nyss stöd. Den kan inte ens stå nu liksom, måste luta den mot en vägg.. Och jag orkar verkligen inte slösa pengar på ett effektrör när jag bara ska ha moppen denna sommar och höst bara om nån säljer ett jätte billigt (a) haha.
SammYAlander skrev:Den blev riktigt snygg:D
Tack
Pontusandersson95 skrev:höj den och ett strypt kromat effektrör
Jetforce_Dahlin skrev:Du har lyft moppen riktigt mkt. Men jag tycker du borde polera variatorkapan lr lacka den vit lr svart. Den där trakiga jarnfärgen bara förstör
håller med, men alltså jag hatar att slipa, blir typ pms (heter det så?)... haha men ska ta tag i det snart (:
Om du inte gillade resultatet på fjädern du lackade så kan jag rekommendera biltemas metallic lila färg, hobbyfärg. Köp den och t.ex Hagmans klarlack som du hittar på mekonomen så blir det nog kanon.
Fick bara lov att gå in här och kolla, och få lite nostalgi.. Tänkte bara säga till er att jag har skaffat bil och tänkte fixa den lite också, tänkte bara ha ett litet mini-projekt på min blogg som ni hittar här: http://carolinenaslunds.com/ (tror det blev rätt, och sen klickar ni in på kategorin "Cars/Styling". Har bara skrivit en inledning så länge men mina saker jag har beställt kommer förhoppningsvis nästa vecka. Vet inte ens om ni är intresserade av bilar men endå. Annars är det bara att ni ignorerar. Btw jag saknar moppetiderna. Bästa tiden i livet!
KevinSpeedfightWannabe skrev:Fick bara lov att gå in här och kolla, och få lite nostalgi.. Tänkte bara säga till er att jag har skaffat bil och tänkte fixa den lite också, tänkte bara ha ett litet mini-projekt på min blogg som ni hittar här: http://carolinenaslunds.com/ (tror det blev rätt, och sen klickar ni in på kategorin "Cars/Styling". Har bara skrivit en inledning så länge men mina saker jag har beställt kommer förhoppningsvis nästa vecka. Vet inte ens om ni är intresserade av bilar men endå. Annars är det bara att ni ignorerar. Btw jag saknar moppetiderna. Bästa tiden i livet!
Haha o shit vad längesen man såg det här projektet, kul att det kommer upp på förstasidan när man loggar in första gången på jag vet inte hur längesen Har du sålt moppen och vet du om den fortfarande är lika fräsch eller är vid liv fortfarande?
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
KevinSpeedfightWannabe skrev:Fick bara lov att gå in här och kolla, och få lite nostalgi.. Tänkte bara säga till er att jag har skaffat bil och tänkte fixa den lite också, tänkte bara ha ett litet mini-projekt på min blogg som ni hittar här: http://carolinenaslunds.com/ (tror det blev rätt, och sen klickar ni in på kategorin "Cars/Styling". Har bara skrivit en inledning så länge men mina saker jag har beställt kommer förhoppningsvis nästa vecka. Vet inte ens om ni är intresserade av bilar men endå. Annars är det bara att ni ignorerar. Btw jag saknar moppetiderna. Bästa tiden i livet!
Haha o shit vad längesen man såg det här projektet, kul att det kommer upp på förstasidan när man loggar in första gången på jag vet inte hur längesen Har du sålt moppen och vet du om den fortfarande är lika fräsch eller är vid liv fortfarande?
Haha nämen hej! Dig vare längesen man såg (eller prata med?) haha, ja moppen sålde jag till nån jätteliten kille så vet tyvärr inte hur den ser ut nu, eller om den går fortfarande. Men jag antar det