Hej jag ar en hastighetsmätare orginal aerox där jg har mph skala ytterst och störst samt en lite mindre kmh skala innanför mph skalan. Och odometern står det 31994 hur många mil har den då gått är det 319 mil eller mäter den i mph?
Hjälp jag har blivit helt jävla mindfuckad:(
TTT = Ted Tha Tuner!
Tveka inte med att ställa frågor angående allt möjligt kan förhoppningsvis svara!
ja vad jag vet så ska den inte vara importerad köpte den av en svensk kille 16-17 år och hans farsa och de hade köpt den från en Yamaha dealer så.
Men jag bara tänkte 320mil för en -06 det är väl då skit lite?:)
TTT = Ted Tha Tuner!
Tveka inte med att ställa frågor angående allt möjligt kan förhoppningsvis svara!
Pumpa_TedZa skrev:ja vad jag vet så ska den inte vara importerad köpte den av en svensk kille 16-17 år och hans farsa och de hade köpt den från en Yamaha dealer så.
jo det är lite men en del fuskar ju och kopplar ur hastighetsvajern
Pumpa_TedZa skrev:ja vad jag vet så ska den inte vara importerad köpte den av en svensk kille 16-17 år och hans farsa och de hade köpt den från en Yamaha dealer så.
Min beta är en -02 men gått snart 700mil, så det är la inte så mkt med 320mil på ungefär 7 år
Min beta är en -02 men gått snart 700mil, så det är la inte så mkt med 320mil på ungefär 7 år
min slider har gått 723mil på nio månader
Det kan inte var möjligt 723 mil på 9 månader?! Vafan har du kört 24/7 Eller?? .
TTT = Ted Tha Tuner!
jo det är lite men en del fuskar ju och kopplar ur hastighetsvajern
Ja men känns inte som den snubben gjort det, han var ingen moppe-kille kändes det som utan mer en gamer vilket märktes tydligt när han ville köpa speldator medans farsan hans ville att han skulle ta körkort. Så han har antagligen bara kört till nån kompis osv.
TTT = Ted Tha Tuner!
Men oavsett så tror/vet ni att den mäter i km/h o inte mph bra då vet jag det!:). För det skulle väl kunna vara 319 x 1,6 = 512 mil. Men som sagt den är svensk enl trafikverket så då är det km/h.
TTT = Ted Tha Tuner!
min aerox har gått 1500 mil och är en 08 och när jagköpte den så hade den gått 250 mil. och jag har kört den i ett år och den va inne på lagnign i ett halv år
groonie skrev:min aerox har gått 1500 mil och är en 08 och när jagköpte den så hade den gått 250 mil. och jag har kört den i ett år och den va inne på lagnign i ett halv år
lagade du den efter ett halv år eller var den på lagning ett halv år?
min slider har gått 723mil på nio månader
min mc, innan jag ställde av den efter cylinderbytet, gick 340mil på lite mindre än 2 månader!
groonie skrev:min aerox har gått 1500 mil och är en 08 och när jagköpte den så hade den gått 250 mil. och jag har kört den i ett år och den va inne på lagnign i ett halv år
lagade du den efter ett halv år eller var den på lagning ett halv år?
den va inne på lagning i ett halv år. hade hel försökring på den men det kostade 20 000 att laga den så jag förtod inte riktigt varför dom inte löste in den ist
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!
Inte så svårt att ta reda på väl? mät en sträcka på google earth som är exakt en mil eller något. Sen kan du köra sträckan i verkligheten och se hur mycket den ändras!
Edit: beroende på var du bor kanske lite tråkigt moppeväder bara...
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten