syns, men syns knappast så mycket som de gör på andra i min vikt klassxdlololol skrev:vad fan babblar du om syns det eller syns det inte?david96 skrev:syns gör de la men inte så mycket som man skulle tro+ har ju kvar magen så den förstör nog de mesta^^
Alltså en typical gamer kropp, har knappt sett en hantel! hehe.david96 skrev:syns, men syns knappast så mycket som de gör på andra i min vikt klassxdlololol skrev:vad fan babblar du om syns det eller syns det inte?david96 skrev:syns gör de la men inte så mycket som man skulle tro+ har ju kvar magen så den förstör nog de mesta^^? fattar du ? har inga magmuskler men man ser reveben, men har fortfarande kärlekstaget längst ner
Hehe bögvarning ^^difaren skrev:Alltså en typical gamer kropp, har knappt sett en hantel! hehe.david96 skrev:syns, men syns knappast så mycket som de gör på andra i min vikt klassxdlololol skrev: vad fan babblar du om syns det eller syns det inte?? fattar du ? har inga magmuskler men man ser reveben, men har fortfarande kärlekstaget längst ner
Fråga mig, lägg upp en bild på er själva så rangar ja eran kropp som "the typcial......"
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Ja, hahaha. Hoppas du inte tror jag var seriös bara!!!!Börniee skrev:Hehe bögvarning ^^difaren skrev:Alltså en typical gamer kropp, har knappt sett en hantel! hehe.david96 skrev: syns, men syns knappast så mycket som de gör på andra i min vikt klass? fattar du ? har inga magmuskler men man ser reveben, men har fortfarande kärlekstaget längst ner
Fråga mig, lägg upp en bild på er själva så rangar ja eran kropp som "the typcial......"
är inte helt bortadifaren skrev:Det tar tid att bygga muskler så förvänta dig inte alltför mycket.david96 skrev:nja alltid sportat, dock alltid varit tjock sen jag var litenmen kommer fixa till sig till sommaren de kan jag lova dig
är mest skin nu
Du får börja käka mera david så du blir lite mer grövre och så man inte ser revbenen mmdavid96 skrev:är inte helt bortadifaren skrev:Det tar tid att bygga muskler så förvänta dig inte alltför mycket.david96 skrev:nja alltid sportat, dock alltid varit tjock sen jag var litenmen kommer fixa till sig till sommaren de kan jag lova dig
är mest skin nu![]()
dock skyller jag på mina förädlras matkunskaper XD börja laga mat när jag börja träna och gått ifrån överviktigt med dåligt allt till bra i allt![]()
men difaren, så mycket större än mig är du nog inte
ska försöka fixa några bilder, få se sen bara om man vågar lägga upp dem
okej var lite snälla nu, alltid varit tjock så inte van vid sådana här bilder, först gången :O ingen hemma så fick ta själv men iallfall man serär mycket bättre än förut men längst ner blää-.-
även ätit upp mig lite ligger på 64 kg nu och 175 lång låg på 58 innan de var alldeles för lite
en spännis bild kommer i framtidentycker difaren har tillräckligt med runkmaterial ifrån oss nu
[spoiler][spoiler][spoiler][spoiler]
[spoiler]
[/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler]
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Kroppen kan bara ta in en viss del protein. Och det proteinet som blir överflöd blir fett.PK skrev:haha du var ju fan inte tjock? man ser dock att du drar in magen
men vad är själva grunden till att tappa fett istället för vikt? jag käkar så mycket protein jag kan...
är grejjen att inte tappa vikt genom mindre mat utan att äta mycket mat men att träna bort kalorier?
nejdu david du var verkligen inte tjock jämfört med mig och pk som har lite mer att ta avPK skrev:haha du var ju fan inte tjock? man ser dock att du drar in magen
men vad är själva grunden till att tappa fett istället för vikt? jag käkar så mycket protein jag kan...
är grejjen att inte tappa vikt genom mindre mat utan att äta mycket mat men att träna bort kalorier?
Dock beror det ju på. Vill du gå upp i vikt ska du ju inte köra explosivt.SNODDAS15 skrev:explosiv menas med?Jeka skrev:Du ska träna explosiv träning, samt din bål.SNODDAS15 skrev:Undrar vad ni skulle rekommendera för kroppsdelar som man ska träna om man bara är på gymmet 1gång i veckan för man tränar fotboll 2ggr i veckan + fys?
-mage?
-axlar?
-armar?
elr nåt annat?
proteinshake är ju givet. star nutrations whey 80 på gymgrosisten är riktigt billigt och riktigt braDemuz skrev:Går och funderar lite smått på om man ska börja med något kosttillskott?
jag håller just nu på att försöka bli av med allt fett som har satt sig lite varstans men jag försöker även bygga lite muskler.
är det värt att köpa något som kan hjälpa mig lite på vägen mot en mer väldefinierad kropp eller är det bortkastade pengar om man främst är ute efter att minska mängden fett på kroppen?
finns det något tillskott ni skulle rekomendera för mina ändamål?
Meeeeen gainer innehåller ju 25g protein/port de duger ju tycker jag.PK skrev:proteinshake är ju givet. star nutrations whey 80 på gymgrosisten är riktigt billigt och riktigt braDemuz skrev:Går och funderar lite smått på om man ska börja med något kosttillskott?
jag håller just nu på att försöka bli av med allt fett som har satt sig lite varstans men jag försöker även bygga lite muskler.
är det värt att köpa något som kan hjälpa mig lite på vägen mot en mer väldefinierad kropp eller är det bortkastade pengar om man främst är ute efter att minska mängden fett på kroppen?
ska du bränna fett så finns det fatburners som skyndar på det lite. funderat på det själv men är för dyrt tycker jag :/
sen när man kör bara muskler så kör man på gainer + protein!
något annat skulle jag dock inte köra på..
min bror köra på de fast han blandar de i sin proteindrink istället för gainer och funkar bra för honomDiNozzan skrev:Jag har svårt att gå upp i vikt och funderar nu på att köpa rena kolhydrater. Vad tror ni om det? Eller har ni några andra tips på att få matlust?
Jag tycker det är så sjukt tråkigt att äta så vissa helger kanske jag bara äter 1ggn på lördagen och 1ggn på söndagen. Sen så kan jag inte äta få stora måltider, utan jag vill äta många små? Så ofta blir det inte att jag orkar gå ner och ta mig något att äta...
okej!PK skrev:proteinshake är ju givet. star nutrations whey 80 på gymgrosisten är riktigt billigt och riktigt braDemuz skrev:Går och funderar lite smått på om man ska börja med något kosttillskott?
ska du bränna fett så finns det fatburners som skyndar på det lite. funderat på det själv men är för dyrt tycker jag :/
något annat skulle jag dock inte köra på..
Demuz skrev:okej!PK skrev:proteinshake är ju givet. star nutrations whey 80 på gymgrosisten är riktigt billigt och riktigt braDemuz skrev:Går och funderar lite smått på om man ska börja med något kosttillskott?
något annat skulle jag dock inte köra på..![]()
har kikat lite på whey 80 nu, vilken smak ska man köra på då? någon du kan rekomendera?![]()
hur länge räcker en påse på 1kg? ska man köpa 1kg eller 4kg?
tror ni det är lugnt att beställa från gymgrossisten fast man är 17? står ju att dom inte kontrollerar ålder så