Alyzzzer skrev:vet att jag tjattar men behöver en verkligen...Undrar var jag kan köpa en doppler eller tnt 12 till slider. OBS det måste finnas i lager de länkarna jag fick förut på de som sålde hade slutat sälja.
dom ksk inte tillverkar 12or längre leta upp en begagnad tex den som säljs här på tsr!! Du har typ gjort 4trådar om dom där j*vla 12orna och frågat här massa ggr och ingen har svarat och då vet inte någon vart man köper dom !!
Ps min kompis kan sälja en TNT tolva pm isf men den blir inte billig
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Halloj alla!
Någon som vet var man kan köpa en framlampa till vivacity, alltså inte bara lampan utan hela lampkonsollen, vill helst ha de billigt å begagnat går bra, pma om ni haren liggandes!
Tack på förhand
Ps har kollar ts och cykelkraft
Hej!
Någon som vet vart det finns att köpa broms/kopplings handtag till beta rr 50 sm 05a som passar?? Senast så köpte jag tnts men dom passade inte så jag fick slipa osv.... men finns det att köpa någe som passar?=)
tacksam för svar!!
- "Gasa tills det rasar"...
- " Vafan det verkar onödigt!!"
- Spegelglas (antingen rent spegelglas eller färgat spegelglas, man ska inte kunna se föraren i alla fall!)
- Snygga!
- Priset ska vara högst 300-400kr, (Länka gärna 500kr goggles i alla fall)
LillaNissen skrev:Vart kan man köpa goggles till crosshjälm?
Krav
- Spegelglas (antingen rent spegelglas eller färgat spegelglas, man ska inte kunna se föraren i alla fall!)
- Snygga!
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
en minikyl för burkar och flaskor, tänker i första hand på dom här monster och redbull-kylarna som är formade som en burk. men skulle även funka med en mindre kyl men det är inga små usbkylar jag är ute efter för det ska få plats lite i dom
LillaNissen skrev:Vart kan man köpa goggles till crosshjälm?
Krav
- Snygga!
Demuz skrev:en minikyl för burkar och flaskor, tänker i första hand på dom här monster och redbull-kylarna som är formade som en burk. men skulle även funka med en mindre kyl men det är inga små usbkylar jag är ute efter för det ska få plats lite i dom
Demuz skrev:en minikyl för burkar och flaskor, tänker i första hand på dom här monster och redbull-kylarna som är formade som en burk. men skulle även funka med en mindre kyl men det är inga små usbkylar jag är ute efter för det ska få plats lite i dom