derbiofc skrev:
Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
derbiofc skrev:
Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
känns så jävla skönt att man äntligen har fått motivation till träningen! har minskat midjemåttet med ca 5cm på en månad!
är ju nästan underbart att vakna upp på morgonen med en rejäl träningsverk för då vet man att man har kämpat på bra [spoiler]är det verkligen normalt att tycka om när det värker i hela kroppen [/spoiler]
Demuz skrev:känns så jävla skönt att man äntligen har fått motivation till träningen! har minskat midjemåttet med ca 5cm på en månad!
är ju nästan underbart att vakna upp på morgonen med en rejäl träningsverk för då vet man att man har kämpat på bra [spoiler]är det verkligen normalt att tycka om när det värker i hela kroppen [/spoiler]
nu blir det en till runda på 2 mil med cykeln
Träningsvärk är bara ett tecken på att muskeln har belastas mer än den är van vid.
Demuz skrev:känns så jävla skönt att man äntligen har fått motivation till träningen! har minskat midjemåttet med ca 5cm på en månad!
Cyklar du och springer ute eller på band eller träningscykel?
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Cyklar du och springer ute eller på band eller träningscykel?
derbiofc skrev:
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
smidigt att åka direkt hem på fredag istället för gymmet och sen göra magövningar och sen ge sig ut och springa eller gå eller inget alls onödigt att åka dit och göra magövningar på 2 riktigt dåliga maskiner som inte ens tar på magen och sen åka hem
Undrar vad ni skulle rekommendera för kroppsdelar som man ska träna om man bara är på gymmet 1gång i veckan för man tränar fotboll 2ggr i veckan + fys?
SNODDAS15 skrev:Undrar vad ni skulle rekommendera för kroppsdelar som man ska träna om man bara är på gymmet 1gång i veckan för man tränar fotboll 2ggr i veckan + fys?
-mage?
-axlar?
-armar?
elr nåt annat?
Hela kroppen. Eller spring en runda o förbättra din kondition, du har ingen användningar av en överkropp när du spelar fjollboll. bara jobbigt o konka runt på.
400kgs benpressarn gör de igen.
Mage på gymmet - Ta en såndär maskin som man kan göra de mesta på o ta ett lämpligt verktyg o fäst i skiten när den är längst uppe, ställ de på det tyngsta och llägg dig på knä o pressa din kropp mot golvet. Tar så in i helvete o ger dig MUSKLER på magen istället för små långsamma tråkiga bögmuskler
SNODDAS15 skrev:Undrar vad ni skulle rekommendera för kroppsdelar som man ska träna om man bara är på gymmet 1gång i veckan för man tränar fotboll 2ggr i veckan + fys?
-mage?
-axlar?
-armar?
elr nåt annat?
Hela kroppen. Eller spring en runda o förbättra din kondition, du har ingen användningar av en överkropp när du spelar fjollboll. bara jobbigt o konka runt på.
Nu tar vi det lilla lugna nu här Jo det är jävligt sant men kompisarna står ju och pumpar på gymmet
-mage?
-axlar?
-armar?
elr nåt annat?
Jag skulle ha tränat ben, rygg och mage. Dom har du mest nytta av.
-mage?
-axlar?
-armar?
elr nåt annat?
Nu tar vi det lilla lugna nu här Jo det är jävligt sant men kompisarna står ju och pumpar på gymmet
står dem och tränar armar och lägger på sig massa kilo muskler och pumpar?
i fjollboll så gäller det ju mest att vara väldigt snabb i rörelser men även få till hårda skott osv.
så träna ben, rygg och mage som sagt och en jävla massa kondition och löpning
Axel skrev:
i fjollboll så gäller det ju mest att vara väldigt snabb i rörelser men även få till hårda skott osv.
när man spelar fotboll är det även bra att ha bra rygg/mag muskler så man är lite stadigare och inte flyger som utan helvete så fort någon petar lite på dig. benmuskler och armuskler är alldrig dåligt heller.
själv har jag tydligen gått ner 5kg sedan jag gick i 8an utan att träna något extra, hoppade även på kryckor i ett par månader...
ska börja träna nu, har varit väldigt oskärpt och slappt
tränar fotboll 2ggr i veckan och ska försöka gå ut och springa då jag hinner, oftast 6-7km per kväll, minst 2ggr i veckan
PK skrev:
Intervaller!
funkar med
har förövrigt gått ner 3kg men tror fan inte jag blivit av med något fett vad gör jag för fel?!?
det tar tid har gått ner fett om de ska synas, gått ner 16kilo +- och tycker de knappt syns något och har fortfarande kvar magen, och ibörjan går man mest ner vätskor så fortsätt så kommer de men går inte snabbt precis :/
har förövrigt gått ner 3kg men tror fan inte jag blivit av med något fett vad gör jag för fel?!?
det tar tid har gått ner fett om de ska synas, gått ner 16kilo +- och tycker de knappt syns något och har fortfarande kvar magen, och ibörjan går man mest ner vätskor så fortsätt så kommer de men går inte snabbt precis :/