asså hur gör man ett live konto på GTA IV på datorn så man kan spela online? blir så jävla piss off.. det går ju inte bli medlem så man kan spela live? och inte heller fattar jag hur man gör fusk koder så man får vapen osv.. det står att man ska klicka pilen upp och sen igen upp och det är bara bullshit wtf ..
Du måste spela så att du får mobiltelefonen av Roman.
När du fått den så klickar du (pil upp) för att ta upp mobilen, klicka (pil upp) igen för att ringa (skriva in fuskkods-nummer)
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
CaToXXo skrev:Du måste spela så att du får mobiltelefonen av Roman.
När du fått den så klickar du (pil upp) för att ta upp mobilen, klicka (pil upp) igen för att ringa (skriva in fuskkods-nummer)
fast dock händer ingenting när jag klickar på pilen upp andra gången.. det står bara multiplayer
fast dock händer ingenting när jag klickar på pilen upp andra gången.. det står bara multiplayer
såhär :
kör några updrag så kommer du få en ny mobil av roman där du kan skriva in cheats
såhär :
kör några updrag så kommer du få en ny mobil av roman där du kan skriva in cheats
ah okej tack grabbar.. men hur gör jag så jag kan spela online?