Tack på förhand!

Moderator: Järnet60
en eu-moped är helfordonsgodkänd så man får inte ändra några delar, och det sitter för det mesta en backspegel på original. så får man ta bort den? nej.moliki skrev:ni har fel ingen moped behöver backspegel, det var iallafall vad han på kursen sa
jag fick höra att om det satt backspeglar på moppen (30moppe) så får man inte ta bort dom. men de du säger antar jag är sant. men vet du hur det är med blinkers på 30moppe? om man får visa tecken med handen?CaToXXo skrev:EU-moped: Minst en, och har du bara en så ska den sitta på vänster sida.
30-moppe behöver inga backspeglar.
ja dom som kör 30 moppar går det utmärkt att bara räcka ut handenDillpojken skrev:jag fick höra att om det satt backspeglar på moppen (30moppe) så får man inte ta bort dom. men de du säger antar jag är sant. men vet du hur det är med blinkers på 30moppe? om man får visa tecken med handen?CaToXXo skrev:EU-moped: Minst en, och har du bara en så ska den sitta på vänster sida.
Ingen 30moppe behöver ha backspeglar.Dillpojken skrev:jag fick höra att om det satt backspeglar på moppen (30moppe) så får man inte ta bort dom. men de du säger antar jag är sant. men vet du hur det är med blinkers på 30moppe? om man får visa tecken med handen?CaToXXo skrev:EU-moped: Minst en, och har du bara en så ska den sitta på vänster sida.