Jolly skrev:Har 6.0.1 i min nu, funkar detta om jag uppdaterar till 6.1 också?
Står "An iPhone, iPad or iPod running iOS 6.0 through 6.1 " men fattar inte vad som menas
Den klarar altså - iOS 6.0, 6.0.1, 6.0.2, och 6.1:), Så ja det ska funka!
Iphone 4s med 6.1Geggkulan2 skrev:DerbiTobbe skrev:Tjena jailbreakade min nyss och tänkte fixa tweaks, får bara error meddelande vad jag än installerar.![]()
Är det någon annan som får det eller är det bara jag?
NetDB : Open nodename nor servername provided, or not known
Har du en iphone 5?
6.1 funkar fint!Jolly skrev:Har 6.0.1 i min nu, funkar detta om jag uppdaterar till 6.1 också?
Står "An iPhone, iPad or iPod running iOS 6.0 through 6.1 " men fattar inte vad som menas
cydia är lite överbelastat men funkar hyffsat för mig nu.DerbiTobbe skrev:Tjena jailbreakade min nyss och tänkte fixa tweaks, får bara error meddelande vad jag än installerar.![]()
Är det någon annan som får det eller är det bara jag?
NetDB : Open nodename nor servername provided, or not known
jag gillar f.lux, den gör färgerna på telefonen varma när det blr kväll, alltså skönare att titta på. Sen winterboard, man kan ändra teman osv. Om du installerar winterboard så tänk på att när telefonen startas om efter installationen så kan den stanna ca 10min på bootlogan bara så du vetJolly skrev:Tips på de bästa Cydia-apparna ni har att rekomendera då? (Har laddat ner tidigare nämnda)
Jag kör också med f.lux , det är riktigt skönt att titta på telefonen nuPulze skrev:jag gillar f.lux, den gör färgerna på telefonen varma när det blr kväll, alltså skönare att titta på. Sen winterboard, man kan ändra teman osv. Om du installerar winterboard så tänk på att när telefonen startas om efter installationen så kan den stanna ca 10min på bootlogan bara så du vetJolly skrev:Tips på de bästa Cydia-apparna ni har att rekomendera då? (Har laddat ner tidigare nämnda)
Båda dom jag sa finns i källorna som redan är inlagda.
Om du ska lägga till nya källor så kan jag rekomendera först
cydia.iphonecake.com den gör så du kan sedan ladda ner appcake som du kan ladda ner gratis appar osv ifrån.
cydia.xsellize.com har dom flesta betal tweaksen gratis tex auxo
sen jag som bor i stockholm har lagt till cydia.myrepospace.com/slsms där kan man ladda ner fejk sms biljett app
Auxo var ju riktigt gó, fler tips?Pulze skrev:jag gillar f.lux, den gör färgerna på telefonen varma när det blr kväll, alltså skönare att titta på. Sen winterboard, man kan ändra teman osv. Om du installerar winterboard så tänk på att när telefonen startas om efter installationen så kan den stanna ca 10min på bootlogan bara så du vetJolly skrev:Tips på de bästa Cydia-apparna ni har att rekomendera då? (Har laddat ner tidigare nämnda)
Båda dom jag sa finns i källorna som redan är inlagda.
Om du ska lägga till nya källor så kan jag rekomendera först
cydia.iphonecake.com den gör så du kan sedan ladda ner appcake som du kan ladda ner gratis appar osv ifrån.
cydia.xsellize.com har dom flesta betal tweaksen gratis tex auxo
sen jag som bor i stockholm har lagt till cydia.myrepospace.com/slsms där kan man ladda ner fejk sms biljett app
du går in i cydia och så kan du antingen söka på något tema eller så går du in på sektioner och väljer Themes och sen är det bara att scrolla bland alla teman och kolla screenshots och se om man hittar någon man gillarGuZt4v skrev:vart hämtar man hem teman till dreamboard och winterboard?först gången man jailbreakar så är lite noob inom detta
de brukar dock vara tvärt om, många tror att iPhone är bättre än android men så är det inte längre då android har gått om ganska rejält. och de som fortfarande inte tror på mig kan göra en benchmark och se hur mycket bättre de telefoner som kör android egentligen ärLaSlidur skrev:o där kom android bögen o ska predika o hur bra android är blablablak-skåpet skrev:Hade ni köpt en android redan från start hade ni sluppit allt detta krångel.