Övrig setup?Jeka skrev:Tjenate, mitt problem är att när moppen är kall som måste jag använde choken för att starta sen när den väl står på tomgång så "böar" den bara när jag skall köra iväg, växlar o.s.v Har 94 just nu på munstycket. ska det verkligen behövas?
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Dragen plugg,12/56, originalcylinder och originalförgasare (12 mm)- Rieju spike 03Börniee skrev:Övrig setup?Jeka skrev:Tjenate, mitt problem är att när moppen är kall som måste jag använde choken för att starta sen när den väl står på tomgång så "böar" den bara när jag skall köra iväg, växlar o.s.v Har 94 just nu på munstycket. ska det verkligen behövas?
Helt normalt att du behöver andvända choke!!!
Hade 96 i munstycke med bara dragen plugg! Funkade helt absolut perfektwinblasers skrev:94 i huvudmunstycke med bara dragen plugg, för stort munstycke?
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.