Vill ni se gamlare bilder osv. kan ni kika i min projekt tråd i denna länk:
http://www.webcar2000.com/countries/swe ... oped.phtml

Också några detaljer osv.

Kommentera!

//Oscha
Tackar!fin fin!
Vad har du för styrstam?
Okej.Oscha skrev:Tackar!fin fin!
Vad har du för styrstam?![]()
Trodde inte att jag skulle få någon respons här![]()
Angående styrstammen så är den silverfärgade delen specialsvarvad på ett företag här där jag bor. Den delen överst, den svarta som du kanske syftar på, är en Eastern Atom styrstam från cyclecomponents.com![]()
Kom igen nu, vill ha fler kommentarer ju, verkar faktiskt ganska dött i denna delen.
//Oscha
Nej precis. Jag beställde först den svarta från cyclecomponents i hopp om att den skulle passa utan vidare. Så var det dock inte. Dock så löste det sig med hjälp av företaget här i Strömsund som var riktigt schyssta och fixade "förlängningen" eller vad man vill kalla detjockmokk skrev:Okej.Oscha skrev:Tackar!fin fin!
Vad har du för styrstam?![]()
Trodde inte att jag skulle få någon respons här![]()
Angående styrstammen så är den silverfärgade delen specialsvarvad på ett företag här där jag bor. Den delen överst, den svarta som du kanske syftar på, är en Eastern Atom styrstam från cyclecomponents.com![]()
Kom igen nu, vill ha fler kommentarer ju, verkar faktiskt ganska dött i denna delen.
//Oscha
Jag letar efter styrstam till min kina. Men hittar ingen som passar :/
Tackar!Riktig Shysst! Skulle ha en vanlig lykt insats och inte ett sånt som du har:P
Jag vet att styret är lite högt. Det tycker jag själv också. Men det är otroligt härlig höjd när man kör. Om jag ska sänka den så måste jag lämna in på svarvning för den är svarvad på ett företag här där jag bor, riktigt bra gjordjag tyckte styret var för högt. skulle nog varit snyggare med en lägre styrstam.
Tackar!snygg för att vara kinesfast med ett annat baklyse vore den ännu bättre
![]()
Tack!sett den på baotian forum, den e snygg men som dannewalle sa modda nytt baklyse!![]()