Att gå i samma klass kan va rätt jobbigt men det kan gå!daw skrev:Det är dela för att vi går i samma klass, sen "vill hon inte va beroende av nån" och klarade typ inte av att gå i samma vanor eller nånting :/TechnoMen skrev:Samla mod, låt dum. Och fråga rakt ut om hon vill va tillsammans.. Säger hon som förut att hon inte vill ha ett just nu så frågar du varför och sen om de passar kan du fråga om ni kan pröva? Men känner hon att de blir för mycket med ett förhållande får du ju ta den smällen.. Eller så pippar du med henne även fast du bara är vän!daw skrev:Hej, nu är det så att jag har ett "problem".
Jag och en tjej i min klass började snacka rätt mycket förra terminen när 9an börja, sen dess har vi umgåtts rätt mycket, bara vi två hemma hos nån av oss.
Det börja med att ja bara fick en kram när vi sa hej då oså, men sen började vi mysa o sen en dag kysstes vi och, hon sa att hon gilla mig mer än bara vänner oså. Men sen efter nyår en dag så hade vi ett långt snack och hon sa att hon bara ville vara vänner då hon inte vill ha ett förhållande just nu, men att hon oxå gillade mig mer än en vän och ville fortfarande umgås, som vänner dock. Men att blir det nåt så blir det nåt men inte just nu, nu när vi umgås myser vi aldrig längre oså men ja vill inte bara va hennes vänfinns det nåt ja kan göra mer än att fortfarande vara med henne och se om nåt händer?
Iaf så sätt dej jämte henne så ofta som möjligt, små flörta med henne (inte allt för tydligt men de ska märkas)
Försök att träffa henne ofta och kolla film så brukar myste komma av sig själv med