http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=21141
hur lagar jag det?

behövs bättre bilder? fram och bakifrån?
tacksam för alla svar!
Köp ett nytt då!Linusen skrev:det som är det svåra, jag har inte kvar delarna som är borta. och jag har ingen som helst erfarenhet av sånt här :p
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
kostar ju förfan 3200kr för båda -.-Börniee skrev:Köp ett nytt då!Linusen skrev:det som är det svåra, jag har inte kvar delarna som är borta. och jag har ingen som helst erfarenhet av sånt här :p
Annars så får du skära ut en bit i plast som liknar den delen som e borta, sedan lägga glasfiber och spackla sedan lacka
Men köp ett nytt!
Du har en dyr modell som det inte finns mycket eftermarknadsprylar till, tyvärr.Linusen skrev: kostar ju förfan 3200kr för båda -.-
det finns hur mycket em-grejjer som helst.. är ju en vanlig Derbi i stort settCaToXXo skrev:Du har en dyr modell som det inte finns mycket eftermarknadsprylar till, tyvärr.Linusen skrev: kostar ju förfan 3200kr för båda -.-
Fixar du det inte själv borde väl nån i närheten syssla med glasfiber, plastsvets eller liknande?Linusen skrev:asså, om man börjar med glasfiber, och det inte blir bra kan man bara riva bort skiten då eller? innan det har torkat asså...
för det lär ju sänka värdet ganska mycket om man har failar med att fixa det..
jag menade i plastväg, men ja jag formulerade mig väl dåligt.PK skrev:det finns hur mycket em-grejjer som helst.. är ju en vanlig Derbi i stort settCaToXXo skrev:Du har en dyr modell som det inte finns mycket eftermarknadsprylar till, tyvärr.Linusen skrev: kostar ju förfan 3200kr för båda -.-![]()
Fixar i morgon, hinner inte nu. Prov i morrn i tyskaTheGrimReaper skrev:Här har du en guide på hur du använder glasfiber! http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=42532
Kan skriva mer utförligt ur just du ska gå tillväga!
Tror du att du kan fixa några bilder på hur dom ser ut underifrån?