Btw, Letar endast efter 50 Sport inte 70cc

jag skulle nog dra på en stage 6 eller en polini om jag var duM4mmsen skrev:Tjena! Har precis fått En 17,5mm Dellorto förgasare och ett Leovince ZX-R, Nu letar jag en 50 Sport cylinder som går bra med röret, Någon som har tips?
Btw, Letar endast efter 50 Sport inte 70cc
ZX är lika bra till 50cc som till 70cc.Fredd_e skrev: zx är till för 70cc så vet inte riktigt vad jag ska säga där.
Skyliner34 skrev:För han är bögjoar skrev:Varför älskar KTM_Danielsson finnar så jävla mycket?
Har pratat med en kompis som vet vad han sysslar med angående moppar. och han sa det som behövs vid byte till 70cc som tex att Jag måste Ta bort olje tanken. köpa 19mm när jag precis köpt 17.5. Och då verkade 50 Sport mer lockande. Min nuvarande cylinder går väldigt bra inget fel på den, men vill ha högre topfart därför tänkte jag på Malossi 50Sport men eftersom jag läst att ZX-R är lågvarvigt och cylindern Högvarvigt visste jag inte om de skulle gå bra tillsammans. Om du skulle rekomendera en 50cc Cylinder till ZX-R vilken skulle det vara?NeosTobbe skrev:ZX är lika bra till 50cc som till 70cc.Fredd_e skrev: zx är till för 70cc så vet inte riktigt vad jag ska säga där.
Det Har pedparts testat i dyno. Bara kolla deras hemsida.
Topic.
Köp en ny 50cc om den du har skär eller går sönder på annat sätt.
Inte värt annars, annars är Polini Sport 70cc ett bra val till röret.
Låter mycket skönare med 70 och även om du blir tagen av polisen så tar dom din lilla 50cc med isåfall.
M4mmsen skrev:Har pratat med en kompis som vet vad han sysslar med angående moppar. och han sa det som behövs vid byte till 70cc som tex att Jag måste Ta bort olje tanken. köpa 19mm när jag precis köpt 17.5. Och då verkade 50 Sport mer lockande. Min nuvarande cylinder går väldigt bra inget fel på den, men vill ha högre topfart därför tänkte jag på Malossi 50Sport men eftersom jag läst att ZX-R är lågvarvigt och cylindern Högvarvigt visste jag inte om de skulle gå bra tillsammans. Om du skulle rekomendera en 50cc Cylinder till ZX-R vilken skulle det vara?NeosTobbe skrev:ZX är lika bra till 50cc som till 70cc.Fredd_e skrev: zx är till för 70cc så vet inte riktigt vad jag ska säga där.
Topic.
Låter mycket skönare med 70 och även om du blir tagen av polisen så tar dom din lilla 50cc med isåfall.
Skyliner34 skrev:För han är bögjoar skrev:Varför älskar KTM_Danielsson finnar så jävla mycket?
leovince ZX är gjort för 70cc men fungerar på 50ccNeosTobbe skrev:ZX är lika bra till 50cc som till 70cc.Fredd_e skrev: zx är till för 70cc så vet inte riktigt vad jag ska säga där.
Topic.
Om jag nu väljer 70cc, vilken Cylinder ska jag välja? letar efter en balans mellan bra axx och bra toppfartFredd_e skrev:leovince ZX är gjort för 70cc men fungerar på 50ccNeosTobbe skrev:ZX är lika bra till 50cc som till 70cc.Fredd_e skrev: zx är till för 70cc så vet inte riktigt vad jag ska säga där.
Topic.
leovince TT är gjort för 50cc men fungerar på 70cc
så ligger det till
och till Ts du kan köra 70cc med allt annat original förutom munstycke och pluggar.
lovar dig kör 70cc du kommer inte ångra dig extremt skönt att köra rätt inställd 70cc moppe
Fredd_e skrev:leovince ZX är gjort för 70cc men fungerar på 50ccNeosTobbe skrev:ZX är lika bra till 50cc som till 70cc.Fredd_e skrev: zx är till för 70cc så vet inte riktigt vad jag ska säga där.
Topic.
Polini sport matchar ditt rör perfekt.M4mmsen skrev:Om jag nu väljer 70cc, vilken Cylinder ska jag välja? letar efter en balans mellan bra axx och bra toppfartFredd_e skrev:leovince ZX är gjort för 70cc men fungerar på 50ccNeosTobbe skrev: ZX är lika bra till 50cc som till 70cc.
Topic.
så ligger det till
och till Ts du kan köra 70cc med allt annat original förutom munstycke och pluggar.
lovar dig kör 70cc du kommer inte ångra dig extremt skönt att köra rätt inställd 70cc moppe