Säg att det är värsta kapet och att det blir mycket billigare än att köpa moppen där du bor Sen så kan man ju alltid smöra och säga att du vill få lite mer tid med din mor
Ta tåg/buss så kör du hem den jag å polarn körde 61 mil för att hämta hans epa ;D
Riktiga män rakar pungen med vinkelslip !
säljer min speedfight 2 för 5 500! 5k vid jävligt snabb affär!
inge fel på´n rasslar pga av insatsen i röret annars inga problem!
pm:a mig om du e sugen elr har frågor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan ju pröva Är doc väldigt mycket för henne just nu.. vill inte att hon ska gå in i väggen igen om jag säger så..
gör det säg jag bjuder på middag , sen va gullig mot henne ett tag innan du vill åka hehe , va extra hjälpsam osv
annars säg att du pröjar bensin senare
om hon säger nej
Kan ju pröva Är doc väldigt mycket för henne just nu.. vill inte att hon ska gå in i väggen igen om jag säger så..
gör det säg jag bjuder på middag , sen va gullig mot henne ett tag innan du vill åka hehe , va extra hjälpsam osv
om hon säger nej
Bensin ska jag betala de har jag redan sagt , men ska pröva med middag!
//Jag har 7 intressen, sex och musik.
Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder!
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
TechnoMen skrev:
om hon säger nej
gött gör så hehe ska själv åka 14 mil för att köpa min i helgen
peugeotkillen skrev:
om hon säger nej
gött gör så hehe ska själv åka 14 mil för att köpa min i helgen
Hon vägra åka.. Men hon sa en positiv sak när jag ringde! Hon har beställt en ny iphone 4S då min 4a gick sönder igår! Så nu ska jag inte tjata på henne mer..
Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder!
16 mil enkel eller tur och retur? Är det tur och retur så fattar jag inte varför man velar så himla mycket, vi åkte 90 mil för min MC, 40 mil vissa dagar för att hälsa på min syster i ett par timmar osv..
Om det är enkel, vad är det som gör mopeden värd att åka så långt för? Säg det, miltalet, skicket, massa nya saker etc.
Med min DT argumenterade jag med att den har väldigt låga mil för sin ålder(03a med 550 mil), superfräsch och till ett bra pris om man jämförde med den övriga marknaden osv.
p0d1 skrev:16 mil enkel eller tur och retur? Är det tur och retur så fattar jag inte varför man velar så himla mycket, vi åkte 90 mil för min MC, 40 mil vissa dagar för att hälsa på min syster i ett par timmar osv..
Om det är enkel, vad är det som gör mopeden värd att åka så långt för? Säg det, miltalet, skicket, massa nya saker etc.
Med min DT argumenterade jag med att den har väldigt låga mil för sin ålder(03a med 550 mil), superfräsch och till ett bra pris om man jämförde med den övriga marknaden osv.
Ska ha en billig som är defekt som jag kan laga och sen tjäna på.. och de finns inga moppar i närheten.. :/ Och nej de är 16 mil dit så 32 mil totalt.. :/
16 enkelt är inte så långt för en moped. Brukar försöka hålla mig inom 10 mil enkelt men t.ex DRD´n körde vi ca 30 enkelt. Bilen körde vi 120mil hem, kostade inte ens 1500 i soppa så får man den 2000 billigare 60 mil bort är det ju rent pengamässigt värt det.
har ni räknat bränslekostnad för king caben? Jag tror inte det blir så farligt! Sitter inga större motorer i dom direkt (kanske tom diesel?)
16 mil enkelt är inte så fasligt långt som sagt hämtar hem moppen på en förmiddag ju
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
tacopaj skrev:det verkar inte som din mamma verkar så engagerad i ditt intresse, isf hade hon gärna hjälpt dig tror jag
Det finns nog ganska många orsaker till att inte vara beredd att lägga >4 timmar på att åka och eventuellt köpa en moped. Bara för att man åker dit finns ju faktiskt ingen garanti för att det blir nått köp av...
Jag skulle rekommendera att du letar efter nått annat att köpa närmre hemifrån. Det behöver vara nått riktigt speciellt för att det ska vara lönt att dra iväg 16 mil med en mer eller mindre ovillig chaufför. Strunta i det när det går göra lika bra affärer på närmre håll, och var beredd att förklara VARFÖR det är en så bra affär den gången det verkligen är lönt att åka.
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.