Need for speed underground 2 fungerar inte.

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc
Ezkils
Svårstartad skrothög

Need for speed underground 2 fungerar inte.

Inlägg av Ezkils »

Försökte ladda ner underground 2 igår utan framgång...
Det sista man ska göra innan man kan starta spelet är att flytta över en sak från en mapp till en annan. När jag gör det får jag bara felmeddelandet "det går inte att slutföra åtgärden eftersom mappen eller en fil i den är öppen i ett annat program" Har kollat så att filen inte är öppen i ett annat program och det är den inte. Nån som haft samma problem och lyckats lösa det?
Fatzy
Svårstartad skrothög

Re: Need for speed underground 2 fungerar inte.

Inlägg av Fatzy »

Ezkils skrev:Försökte ladda ner underground 2 igår utan framgång...
Det sista man ska göra innan man kan starta spelet är att flytta över en sak från en mapp till en annan. När jag gör det får jag bara felmeddelandet "det går inte att slutföra åtgärden eftersom mappen eller en fil i den är öppen i ett annat program" Har kollat så att filen inte är öppen i ett annat program och det är den inte. Nån som haft samma problem och lyckats lösa det?
Har du pausat torrenten? (om det var det du använde)
För att annars är ju filen öppen där!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Ezkils
Svårstartad skrothög

Re: Need for speed underground 2 fungerar inte.

Inlägg av Ezkils »

Fatzy skrev:
Ezkils skrev:Försökte ladda ner underground 2 igår utan framgång...
Har du pausat torrenten? (om det var det du använde)
För att annars är ju filen öppen där!
japp, har pausat den och stängt ner utorrent helt...
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

Starta om datorn, då är du i princip helt säker på att filerna är nerstängda, och inte öppna i utorrent, winrar eller nåt annat program.
Har du testat att starta spelet utan att flytta över filen först så kan problemet ligga där också. Som sagt, starta om datorn.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Skriv svar