Hej, harr problem med min moppe som är en beta RR 01a. Den har fin gnista, tändplattan är kollad, ny cdibox/tändspole tändstift & tändhatt. Om jag startar med choken i så varvar den ett par varv, om jag sen provar utan choke så startar den och går i ett par sekunder. Det sitter ett 83 huvudmunstycke i, men i "lågfartsmunstycket" så sitter det ett munstycke som ser ut som ett VANLIGT 5mm munstycke och det är jag lite osäker på om det ska vara? Har bara varit med om ett det varit "ett långt munstycke" i lågfarten. Det sitter en A8 nål i den.
Så jag skulle vilja ha fram lite info, EXAKT vilket huvudmunstycke, vad för slags lågfartsmunstycke samt storlek, och vilken nål det sitter original i en PHBN 12mm förgasare till en beta RR 01a med "ktm motor".
Nån som meckat med precis en sån?
Edit: Nu har jag kollat alla munstyckena. Det stämmer att det ska vara ett sådant lågfartsmynstycke.
Här är alla numrerna jag har: Nål A8, Lågfartmunstycke 30, Chokemunstycke 50, och högfartsmunstycke har jag provat med 83 och 73.
Är det någon som ahr en phbn 12mm förgasare som kan skriva allt som sitter i den? Ett pluss är ju om det är en original till beta rr 01a med ktm motorn.