Gött! Hur många reps?DEA!! skrev:Det är bra!
250kg i benpress är avklarat med råge.. snart 300:D

Rekordet för mig är 400x3

Haha, sjukt nöjd över det faktiskt eftersom jag bara är nyss fyllda 15difaren skrev:Alltså.. vafan, de är sjukt.. Videobevis!Landsten skrev:Gött! Hur många reps?DEA!! skrev:Det är bra!
250kg i benpress är avklarat med råge.. snart 300:D
Rekordet för mig är 400x3hhehe
Video or it didn't happenLandsten skrev:Haha, sjukt nöjd över det faktiskt eftersom jag bara är nyss fyllda 15difaren skrev:Alltså.. vafan, de är sjukt.. Videobevis!Landsten skrev: Gött! Hur många reps?
Rekordet för mig är 400x3hhehe
![]()
Ska försöka få med det på film någon dag, men har sjukt mycket handboll nu så är dumt att pressa benen för mycket
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
+1 hahahFatzy skrev:Video or it didn't happenLandsten skrev:Haha, sjukt nöjd över det faktiskt eftersom jag bara är nyss fyllda 15difaren skrev: Alltså.. vafan, de är sjukt.. Videobevis!![]()
Ska försöka få med det på film någon dag, men har sjukt mycket handboll nu så är dumt att pressa benen för mycket
Tro mig inte dådifaren skrev:Fatzy skrev:Video or it didn't happenLandsten skrev: Haha, sjukt nöjd över det faktiskt eftersom jag bara är nyss fyllda 15![]()
+1 hahah
Istället för och svara på ett så gulligt sätt dom DEA (<3) så ska ja svara seriöst.Jönköping skrev:Själv brukar jag köra 500kg 12x5 är rätt stark i benen..
Ingen tror nog på att en 15 åring klarar 400x3
Btw hur stor skillnad märker man på att köra med pulver vs utan?
Smidigheten är det inget problem med, är ju liten på handbollsplan..joar skrev:haha, låter helt sinnessjukt, om de är sant så tror jag dock att du är mindre smidig på planen i handbollen!![]()
Och så borde du tävla...
Vad tar du i knäböj och vad väger du?Landsten skrev:Smidigheten är det inget problem med, är ju liten på handbollsplan..joar skrev:haha, låter helt sinnessjukt, om de är sant så tror jag dock att du är mindre smidig på planen i handbollen!![]()
Och så borde du tävla...
Möter ju killar som är 190 och väger runt 85-90 kg ibland och jämnfört med dom och de flesta andra så funkar smidigheten bra
Har aldrig maxat i knäböj, men senast jag körde låg jag runt 90kg 4x10.MrAndersson skrev:Vad tar du i knäböj och vad väger du?Landsten skrev:Smidigheten är det inget problem med, är ju liten på handbollsplan..joar skrev:haha, låter helt sinnessjukt, om de är sant så tror jag dock att du är mindre smidig på planen i handbollen!![]()
Och så borde du tävla...
Möter ju killar som är 190 och väger runt 85-90 kg ibland och jämnfört med dom och de flesta andra så funkar smidigheten bra
Trofan jag vet att det är skillnad. Han var inte fet, kolla hans bröstmuskler. Sök på Asbjørn Riis. Det är han. Han är typ gigantisk, fast inte så rippad.GasresarN skrev:Axel:
Kunde inte se länken, men ja jag syftar på benpress där du hänger på egna vikter (som youtube klippet du skicka)
Väger 89kg, 179 lång.
Han där på 600kg's klippet var inge vidare stor, han var FET. Om du kollar på hans lår så är dom inte speciellt grova, en rejäl kagge ger ingen styrka.
Och om du prövar 100kg så inser du att det är ganska lätt, om du slänger på 200kg så kommer du känna att det känns mer än dubbelt så jobbigt. Det är STOR STOOOR skillnad på 560kg och 1050kg.
jag maxxar 200-210 i benpress och tar 80-85 i knäböj, och jag har kört ben ett bra tag, tycker knäböj ger mer :Landsten skrev:Kört knäböj 5-6 ggr och senast var 2 månader sen och det har hänt ganska mycket sen dess..DEA!! skrev:Tar ni 400-500 kg i benpress sen inte 100kg i knäböj .hmmm..
Vad tar du i knäböj då?
har liknandeDemuz skrev:nytt år nya tag!
nu blir det hårdkörning ända fram till sommarlovet!
är 181cm lång å väger 83kg
98cm runt magen så det finns lite att jobba med
tänkte lägga upp en bild hur det ser ut så här i början men jag tror inte att jag vågar deten hel del fett runt magen å bröstet som ska bort och sen ska det byggas muskler. blir ut och springa/cykla varje dag nu framöver och hoppas det ger goda resultat
NOName? skrev:[spoiler][/spoiler]Demuz skrev:nytt år nya tag!
nu blir det hårdkörning ända fram till sommarlovet!
är 181cm lång å väger 83kg
98cm runt magen så det finns lite att jobba med
tänkte lägga upp en bild hur det ser ut så här i början men jag tror inte att jag vågar deten hel del fett runt magen å bröstet som ska bort och sen ska det byggas muskler. blir ut och springa/cykla varje dag nu framöver och hoppas det ger goda resultat
har liknande85cm runt magen för mig, är just under 180cm och väger runt 70kg... magen stör mig så lovade mig själv att springa så ofta som möjligt, började denna vecka och har varit 2 gånger, blir en tredje idag, länken är ungefär 6-7km så hoppas på resultat tills sommaren
hoppas bara motivationen hålls uppe