tror ni min Rieju kommer gå bra med arisail 70cc sport och 19mm förgasare med nytt ostrypt insug med ett tk rör?
eller behöver ja byta något mer på den
japp, troligen kopplingen... köp dig een munstyckesuppsättning så att du §kan få den och gå bra direkt:Pklintan skrev:tror ni min Rieju kommer gå bra med arisail 70cc sport och 19mm förgasare med nytt ostrypt insug med ett tk rör?
Hell_qwist skrev:japp, troligen kopplingen... köp dig een munstyckesuppsättning så att du §kan få den och gå bra direkt:Pklintan skrev:tror ni min Rieju kommer gå bra med arisail 70cc sport och 19mm förgasare med nytt ostrypt insug med ett tk rör?
1-200kr.klintan skrev:Hell_qwist skrev:japp, troligen kopplingen... köp dig een munstyckesuppsättning så att du §kan få den och gå bra direkt:Pklintan skrev:tror ni min Rieju kommer gå bra med arisail 70cc sport och 19mm förgasare med nytt ostrypt insug med ett tk rör?
Okajva kan kopplings fjädrar gå på då?
okaj då e det inget farligtHenry skrev:1-200kr.klintan skrev:Hell_qwist skrev: japp, troligen kopplingen... köp dig een munstyckesuppsättning så att du §kan få den och gå bra direkt:P
Okajva kan kopplings fjädrar gå på då?