Jag tänkte att det fattades en väldigt viktigt tråd här på TSR, nämligen tristess-tråden. jo så här går det till, man skriver helt enkelt bara ner saker man kan göra när man har tråkigt. för det händer ju väldigt ofta..
skriv bara kreativa och roliga saker man kan göra, INTE saker som andra kan får lida för T.EX: gå in och ta en snickers på ica det är roligt. SÅ vräk på med förslag nu bara!
när jag inte spelar och inte har något för mig brukar jag kolla på ufc eller wwe på youtube snart får jag en tv på mitt rum så blir väll mer av det
annars kan man ju snacka i skype och spela som sagt. jag och en polare har precis skaffat "The hidden" som är ett gratisspel som går ut på att det är massa soldater och en av spelarna är en osynlig figur som är snabb som ska döda dem med sin kniv typ
släng iväg ett pm ifall någon vill vara med och spela! mycket roligare ju fler man är
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Spela.
Sortera i datorn.
Lyssna på musik.
Äta.
Slå sönder något. (dina egna saker)
Sälj något på t.ex. Tradera.
Kolla på film.
Elda upp något. (dina egna saker)
Städa
MisterDT50R skrev:Skjuta småfåglar genom köksfönstret
nödvändigt
jag brukar läsa runt på forum och skit hur folk har byggt saker just nu e det buggy som gäller [spoiler][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EGFxMpKgpgc[/youtube][/spoiler]
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Själv ska jag iallafall ut och putsa på crossen snart, har tidigare idag varit bort och hjälpt en bekant med sin moppe.
Och ikväll får vi väl se om jag får tag i en polare o dra ut o sladda lite volvo
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan