Skolstart!

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power

Skolstart!

Inlägg av tacopaj »

tjena alla på TSR!

ja jullovet börjar nu ta slut för oss flesta (om det inte redan har gjort det för några). vad har ni gjort under lovet? slappat, firat jul eller meckat kanske? :D hursomhelst, skriv här vad ni har gjort under lovet och jag hoppas att alla har hunnit vila ut och tänk bort plugget! för nu behövs ju nya krafter till våren ;)

God fortsättning//tacopaj
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

jag har enbart slappat och följt julströmmen.
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power

Inlägg av tacopaj »

chill! ungefär samma här ;)
Bild
Användarens profilbild
creppish
Avstängd

Inlägg av creppish »

supit, slagits, käkat julskinka och morsans älskade finska piroger, meckat med polarens epa, supit lite mer, bada jacuzzi under nyårsnatten
thats about it :?
mitt Senda projekt, ta en snabbtitt!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=43974

Välkommen till sverige, där du lever som en kung och får sympati av hela befolkningen sålänge du heter Achmed eller är född i en rik familj!
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power

Inlägg av tacopaj »

jasså vad trevligt då :roll:
Bild
Användarens profilbild
creppish
Avstängd

Inlägg av creppish »

shitposting på högsta nivå hahahah :lol:
mitt Senda projekt, ta en snabbtitt!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=43974

Välkommen till sverige, där du lever som en kung och får sympati av hela befolkningen sålänge du heter Achmed eller är född i en rik familj!
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket

Inlägg av NOName? »

creppish skrev:supit, slagits, käkat julskinka och morsans älskade finska piroger, meckat med polarens epa, supit lite mer, bada jacuzzi under nyårsnatten
thats about it :?
fisnak piroger FTW :)

själv har jag väll inte gjort så mycket, spelat data, umgåts med kompisar och flickvännen, supit lite, ätit julmat shoppas lite smått. och provsovit min nya säng ;)
Användarens profilbild
robb4n
Farsans gamla zündapp

Inlägg av robb4n »

Varit med polare,smällt en massa,supit,åkt moppe,spelat cs och degat hela lovet. :)
Stage6 flatside pwk 21mm säljes med insug munstycken. Passar Derbi!
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

I början höll jag dagsrytmen ganska bra, gick upp kl 9 o la mig runt 1 osv, men nu har det spårat ur helt. somna 6-7 i morse o vakna halv 3.
Har mekat bil, bil, bil o lite mer bil. och lite cross.
Varit med flickvännen o lite andra kompisar på nyår, annars bara degat.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
juckeyy
Avstängd

Inlägg av juckeyy »

Jag har varit på träningsläger med friidrotten och sedan tränat lite mer under dagarna. Firat jul med min familj och bara umgåtts. Har även spelat en del dator, är ungefär vad jag har gjort :)
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket

Inlägg av NOName? »

CaToXXo skrev:I början höll jag dagsrytmen ganska bra, gick upp kl 9 o la mig runt 1 osv, men nu har det spårat ur helt. somna 6-7 i morse o vakna halv 3.
dagsrytmen är uppåthelvete för mig, lägger mig mellan 2 och 7 och vaknar mellan 7 och 2 :S varför är man alltid pigg på natten? försökte faktist å och lägga mig halv 1 igår men textade med flickvännen en stund så var klockan plötsligt halv 4 :roll:
Användarens profilbild
saile96
King of the street

Inlägg av saile96 »

jag har typ bara jobbat :? fast mitt "jullov" tar slut först den 20onde mars :lol:
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

NOName? skrev:
CaToXXo skrev:I början höll jag dagsrytmen ganska bra, gick upp kl 9 o la mig runt 1 osv, men nu har det spårat ur helt. somna 6-7 i morse o vakna halv 3.
dagsrytmen är uppåthelvete för mig, lägger mig mellan 2 och 7 och vaknar mellan 7 och 2 :S varför är man alltid pigg på natten? försökte faktist å och lägga mig halv 1 igår men textade med flickvännen en stund så var klockan plötsligt halv 4 :roll:
Ungdomars hjärna går igenom en period där man har lättare att vara uppe på natten och sova på dagen. Om du tänker igenom så känns det nog ganska logiskt då nästan alla man känner är uppe till kl 02.00-03.00 och sover till ca kl 12.00.

Ts: Så har jag dragit kryckan med bil. Men mesta dels har jag suttit hemma och degat/spelat LoL.
Användarens profilbild
Börniee
Gasres

Inlägg av Börniee »

Jobbat xD
Började den 26-29 8-18
Den 31:e 10-14
Sedan 2-4 8-18 (inventerat :( )
Mitt Rieju Rrx Projekt
kjelle skrev:
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Är du utrustad med penis kommer du att göra det.
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket

Inlägg av NOName? »

DiNozzan skrev:
NOName? skrev:
Ungdomars hjärna går igenom en period där man har lättare att vara uppe på natten och sova på dagen. Om du tänker igenom så känns det nog ganska logiskt då nästan alla man känner är uppe till kl 02.00-03.00 och sover till ca kl 12.00.

Ts: Så har jag dragit kryckan med bil. Men mesta dels har jag suttit hemma och degat/spelat LoL.
hmm, bra att veta så har man nått at säga då man är trött i skolan :D
Användarens profilbild
robb4n
Farsans gamla zündapp

Inlägg av robb4n »

saile96 skrev:jag har typ bara jobbat :? fast mitt "jullov" tar slut först den 20onde mars :lol:

Får man fråga varför så långt? :)
Stage6 flatside pwk 21mm säljes med insug munstycken. Passar Derbi!
Användarens profilbild
YamahaMarcus
Traktor pöjken

Inlägg av YamahaMarcus »

Själv har jag inte gjort nånting jag bara runkarrrr...
Sen har man väll kört runt med a-traktorn en hel de sladdat sönder den mer osv, vart med någon brud å någon kompis.. Sen har jag väll bara gjort de vanliga man gör på jul och nyår :)
mekkat en del också men jaa de tillhör väll.
Projekt:

Volvo Duett -66 - Såld
Rieju drac -03 ( http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=45767 Till Salu )
Yamaha Slider -12 -Såld
Yamaha Aerox -02 - Såld (http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=47350)
Volvo 244 -88 - Såld
Crescent Compact
Volvo 945 ltt -96
Bilprojekt finns på "Dahlqan" på Garaget.org
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power

Inlägg av tacopaj »

ja det låter som de flesta har haft det hyffsast iaf! :) själv så har jag spelat (mc), vart me kompisar hängt hemma och vart uppe sena nätter :roll:

PS: slog rekord inatt hur länge att vara uppe och det blev till ca 4. med tanke på att jag har varit grymt kvällstrött när jag var mindre så var det bra
Bild
Användarens profilbild
LillaNissen
Svårstartad skrothög

Inlägg av LillaNissen »

tacopaj skrev:ja det låter som de flesta har haft det hyffsast iaf! :) själv så har jag spelat (mc), vart me kompisar hängt hemma och vart uppe sena nätter :roll:

PS: slog rekord inatt hur länge att vara uppe och det blev till ca 4. med tanke på att jag har varit grymt kvällstrött när jag var mindre så var det bra
Hur gör du när du ska lana då, om du nu gör det?
Bild
Klicka för att komma till mitt Puch Maxi projekt.
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power

Inlägg av tacopaj »

haha bra fråga, grejen är att jag aldrig har blivit inbjuden till ett lan, inte för att ingen vill spela med mig, utan för att jag inte har haft nån dator eller det aktuella spelet var inte intressant för mig.
Bild
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

LillaNissen skrev:
tacopaj skrev:ja det låter som de flesta har haft det hyffsast iaf! :) själv så har jag spelat (mc), vart me kompisar hängt hemma och vart uppe sena nätter :roll:

Hur gör du när du ska lana då, om du nu gör det?
Lanade med två kompisar och den ena slockna 00.45 :D:D

OnT: Själv har jag spela, sett film, träna, ätit julmat, varit med min tjej, och vänt på dygnet^^
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power

Inlägg av tacopaj »

han kan ju inte ha sovit nå natten innan ^^
Bild
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

tacopaj skrev:han kan ju inte ha sovit nå natten innan ^^
Haha, och gången innan som vi lanade somnade han 11.30 xD
Fast då hade han innebandymatch morgonen efter... Så vi följde med på den (i brist på annat) och då frågade hans tränare "Lanade du inatt?" och han svara "Jaa" och sen blev han bänkad den matchen. Han fick spela typ 3 byten xDxD :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Skriv svar