ja jullovet börjar nu ta slut för oss flesta (om det inte redan har gjort det för några). vad har ni gjort under lovet? slappat, firat jul eller meckat kanske? hursomhelst, skriv här vad ni har gjort under lovet och jag hoppas att alla har hunnit vila ut och tänk bort plugget! för nu behövs ju nya krafter till våren
supit, slagits, käkat julskinka och morsans älskade finska piroger, meckat med polarens epa, supit lite mer, bada jacuzzi under nyårsnatten
thats about it
creppish skrev:supit, slagits, käkat julskinka och morsans älskade finska piroger, meckat med polarens epa, supit lite mer, bada jacuzzi under nyårsnatten
thats about it
fisnak piroger FTW
själv har jag väll inte gjort så mycket, spelat data, umgåts med kompisar och flickvännen, supit lite, ätit julmat shoppas lite smått. och provsovit min nya säng
I början höll jag dagsrytmen ganska bra, gick upp kl 9 o la mig runt 1 osv, men nu har det spårat ur helt. somna 6-7 i morse o vakna halv 3.
Har mekat bil, bil, bil o lite mer bil. och lite cross.
Varit med flickvännen o lite andra kompisar på nyår, annars bara degat.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Jag har varit på träningsläger med friidrotten och sedan tränat lite mer under dagarna. Firat jul med min familj och bara umgåtts. Har även spelat en del dator, är ungefär vad jag har gjort
CaToXXo skrev:I början höll jag dagsrytmen ganska bra, gick upp kl 9 o la mig runt 1 osv, men nu har det spårat ur helt. somna 6-7 i morse o vakna halv 3.
dagsrytmen är uppåthelvete för mig, lägger mig mellan 2 och 7 och vaknar mellan 7 och 2 :S varför är man alltid pigg på natten? försökte faktist å och lägga mig halv 1 igår men textade med flickvännen en stund så var klockan plötsligt halv 4
CaToXXo skrev:I början höll jag dagsrytmen ganska bra, gick upp kl 9 o la mig runt 1 osv, men nu har det spårat ur helt. somna 6-7 i morse o vakna halv 3.
dagsrytmen är uppåthelvete för mig, lägger mig mellan 2 och 7 och vaknar mellan 7 och 2 :S varför är man alltid pigg på natten? försökte faktist å och lägga mig halv 1 igår men textade med flickvännen en stund så var klockan plötsligt halv 4
Ungdomars hjärna går igenom en period där man har lättare att vara uppe på natten och sova på dagen. Om du tänker igenom så känns det nog ganska logiskt då nästan alla man känner är uppe till kl 02.00-03.00 och sover till ca kl 12.00.
Ts: Så har jag dragit kryckan med bil. Men mesta dels har jag suttit hemma och degat/spelat LoL.
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Ungdomars hjärna går igenom en period där man har lättare att vara uppe på natten och sova på dagen. Om du tänker igenom så känns det nog ganska logiskt då nästan alla man känner är uppe till kl 02.00-03.00 och sover till ca kl 12.00.
Ts: Så har jag dragit kryckan med bil. Men mesta dels har jag suttit hemma och degat/spelat LoL.
hmm, bra att veta så har man nått at säga då man är trött i skolan
Själv har jag inte gjort nånting jag bara runkarrrr...
Sen har man väll kört runt med a-traktorn en hel de sladdat sönder den mer osv, vart med någon brud å någon kompis.. Sen har jag väll bara gjort de vanliga man gör på jul och nyår
mekkat en del också men jaa de tillhör väll.
ja det låter som de flesta har haft det hyffsast iaf! själv så har jag spelat (mc), vart me kompisar hängt hemma och vart uppe sena nätter
PS: slog rekord inatt hur länge att vara uppe och det blev till ca 4. med tanke på att jag har varit grymt kvällstrött när jag var mindre så var det bra
tacopaj skrev:ja det låter som de flesta har haft det hyffsast iaf! själv så har jag spelat (mc), vart me kompisar hängt hemma och vart uppe sena nätter
PS: slog rekord inatt hur länge att vara uppe och det blev till ca 4. med tanke på att jag har varit grymt kvällstrött när jag var mindre så var det bra
haha bra fråga, grejen är att jag aldrig har blivit inbjuden till ett lan, inte för att ingen vill spela med mig, utan för att jag inte har haft nån dator eller det aktuella spelet var inte intressant för mig.
tacopaj skrev:ja det låter som de flesta har haft det hyffsast iaf! själv så har jag spelat (mc), vart me kompisar hängt hemma och vart uppe sena nätter
Hur gör du när du ska lana då, om du nu gör det?
Lanade med två kompisar och den ena slockna 00.45 :D
OnT: Själv har jag spela, sett film, träna, ätit julmat, varit med min tjej, och vänt på dygnet^^
derbiofc skrev:
Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
tacopaj skrev:han kan ju inte ha sovit nå natten innan ^^
Haha, och gången innan som vi lanade somnade han 11.30 xD
Fast då hade han innebandymatch morgonen efter... Så vi följde med på den (i brist på annat) och då frågade hans tränare "Lanade du inatt?" och han svara "Jaa" och sen blev han bänkad den matchen. Han fick spela typ 3 byten xDxD
derbiofc skrev:
Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.