happyclappy skrev:om jag tar bort bögläppen var ska jag sätta bakljuset och blinkersen?
Vad menar du med dildon på ljuddämparen?
sm fälgar och sm framskärm och sadelöverdrag har jag försökt leta efter i ett tag särskilt sadelöverdraget men har inte hittat än som passar motorhispania...du har inte några länkar du kan ge mig eller nått som kan hjälpa mig på traven?
Lacka avgasröret? med vad?
Polera köper man en poleringsmaskin eller så skickar man in den nånstans?
Bakljuset är bara att bygga ett fäste till, köp str8's mini ledlampa. Sätt den längstbak på bakskärmen ofc..
Blimkers finns inbyggda i vissa, men är inte godkännt. Annars skaffar du små drop blinkers. Finns fler alternativ men du får kolla runt vad som finns.
dildon på ljuddämparen är det där lilla röret som sticker ut i slutet som är sjukt fult! Vet dock inte hur det sitter fast men borde gå att kapa sen köra med dremel eller något, annars bara värma på med gas, inte riktigt säker på det
Känner du/ vet du ingen som kan sy ett snyggt överdrag då? Då kan du själv väja lite hur det skall se ut.
Lacka avgasröret gör man med Värmetålig färg. Skall väl tåla runt 800C. Slipa/blästra, sen lacka. Min färg jag köpte tål bara 650C men den håller ännu ( typ 9månader sen jag lackade den) och den är ännu hur fin som helst längst in. Köp färg av kvalitet, de brukar bli bra. Jag la på ungefär 4 tunna lager.
Undrar du nå mer är de bara att fråga