Tjena, har tänkt skaffa blinkers av fabrikatet STR8 och undrar vad ni tycker om att man sätter dom så här?
http://i50.tinypic.com/2nktpww.jpg
Ledsen för att bilden inte är bäst, var tvungen att hålla den och kameran samtidigt Vill ni ha fler bilder säg till!
Ni behöver inte lägga en kommentar ifall ni endast vill skriva "varför blinkers? skit fult" Det är rätt praktiskt här ute på landet
Senast redigerad av SNODDAS15 den 4 januari 2013, 10:19, redigerad totalt 1 gånger.
längre bak, tycker egentligen inte att den blinkersen är snygg över huvudtaget..
Finns baklampor med inbyggd blinkers om du inte vill ha original eller så..
Det är dock inte godkännt men fungerar för att folk ska se åt vilket håll du tänker svänga
Ganska vanligt att man sätter blinkers som på bilden.
Annars kan du sätta dom på insidan av skärmen istället, syns inte från sidan men syns lika bra bakifrån.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
själv tycker jag att dom där blinkersena e fula som fan... jag skulle sätta dom ovanför skjutspinnen bakom kåpan så syns dom inte när dom inte e på (för att inte idioter skall riva av dom)
Duger bra om du bara skall ha att köra på landet, som du sa. Du slipper dom där fula knobblarna och de blir snyggare så här. Syns inte att de är blinkers i för det är orangea dioder i den.
Duger bra om du bara skall ha att köra på landet, som du sa. Du slipper dom där fula knobblarna och de blir snyggare så här. Syns inte att de är blinkers i för det är orangea dioder i den.
Blinkersen sysn ju inte alls när baklyse är igång, och ännu mindre om man bromsar samtidigt.
jag har den lampan du länkade och den funkar skitbra man ser inte ens min lampa om man ligger 1m bakom vilket är snyggt
Blinkersen sysn ju inte alls när baklyse är igång, och ännu mindre om man bromsar samtidigt.
t
Nej tvärt om, de är de röda ljusdioderna som inte syns när man blinkar visst blinkersen syns kanske lite dåligt när man bromsar också, men de duger till han som bara skulle ha de till o köra på landet osv...
Dom e snyggare som fan också