vicke xX SMT skrev:Någon som testat att blanda i turkisk peppar i vodka?
Har en halvliters och tänkte om en påse (150g) räcker till det?
Någon som gjort detta och kan säga ungefär hur mycket som ska i för bästa möjliga smak?
jag tyckte det var gott o blanda turkispeppar vodka med cola iaf!
testa o krossa typ 5st och lägg ner i flaskan, låt dom stå ett tag o skaka lite då o då så dom "smälter" helt, eller mycket iaf o sila ut resten
vicke xX SMT skrev:Någon som testat att blanda i turkisk peppar i vodka?
Har en halvliters och tänkte om en påse (150g) räcker till det?
Någon som gjort detta och kan säga ungefär hur mycket som ska i för bästa möjliga smak?
jag tyckte det var gott o blanda turkispeppar vodka med cola iaf!
testa o krossa typ 5st och lägg ner i flaskan, låt dom stå ett tag o skaka lite då o då så dom "smälter" helt, eller mycket iaf o sila ut resten
La i en hel påse i morse och nu har allt lösts upp. Smakar hostmedicin. Ska nog drickas kall också.
Så 1 påse/halvliter blev ganska bra för er som tänkte testa detta nångång
derbiofc skrev:
Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
6 Tuborg
6 Tuborg lime cut
2 Av något annat jag får för mig att ta.
Nu är frågan: Någon av er som smakat på Tuborg lime cut? Kan inte föreställa mig öl med limesmak.. Ska tydligen vara nått försök på sommaröl men.
tuborg lime cut må nog vara det fjolligaste jag någonsin smakat , det påminner inte ens om ölsmak, smakar typ halstablett blandat med vatten :S så nej , inget att rekomendera
ÖÖÖUEEEEE
PK skrev: We live on the edge. fuck bengen. vi är fett gangsterkriminella. vi är moppepojkar.
6 Tuborg
6 Tuborg lime cut
Nu är frågan: Någon av er som smakat på Tuborg lime cut? Kan inte föreställa mig öl med limesmak.. Ska tydligen vara nått försök på sommaröl men.
tuborg lime cut må nog vara det fjolligaste jag någonsin smakat , det påminner inte ens om ölsmak, smakar typ halstablett blandat med vatten :S så nej , inget att rekomendera
Fjolligt? Ouu, watch out, we got a badass over here som tycker att allt annat förutom öl och sprit är fjolligt.. Har jag rätt?
Hmm, finns dock flera smaker av halstabletter.. Aja, ska kolla om jag hittar nått annat istället då.
6 Tuborg
6 Tuborg lime cut
Fjolligt? Ouu, watch out, we got a badass over here som tycker att allt annat förutom öl och sprit är fjolligt.. Har jag rätt?
Hmm, finns dock flera smaker av halstabletter.. Aja, ska kolla om jag hittar nått annat istället då.
nejnej ta mig inte på fel sätt menar mest att eftersom det ändå är tuborg så borde väll de smaka öl?
ÖÖÖUEEEEE
PK skrev: We live on the edge. fuck bengen. vi är fett gangsterkriminella. vi är moppepojkar.
tycker du dom är god? :S
äkligaste jävla ölen ja smakat, alldeles för stark för att vara öl, köpte en sån platta i sommras å jäklar va ja ångra mig, men full blev man ju efter några stycken
20 tal öl, 10 tal long drink har jag för tillfället, dock så får man mycket fina erbjudande av kompisar som tagit en för mycket om ligger och spyr så det kan bli något starkt till
Förövrigt så har jag blivit en stor pojk och lärt mig uppskatta öl! har alltid tyckt att det smakat piss och jag har kört på vodka istället men nu smakar öl fantastiskt!
Vilket är eran favoritöl?
för mig har det blivit den traditionella starkölen. alltså silverburken.. gärna halvliters.
PK skrev:Förövrigt så har jag blivit en stor pojk och lärt mig uppskatta öl! har alltid tyckt att det smakat piss och jag har kört på vodka istället men nu smakar öl fantastiskt!
för mig har det blivit den traditionella starkölen. alltså silverburken.. gärna halvliters.
Knobsors.
Själv dricker jag bara typ öl. Blir för sött med cider å sånt. Favoritölen just nu är nog Foster's. Inte dendär vanliga eftersmaken, inte lika bitter som all vanlig öl.
PK skrev:Förövrigt så har jag blivit en stor pojk och lärt mig uppskatta öl! har alltid tyckt att det smakat piss och jag har kört på vodka istället men nu smakar öl fantastiskt!
Knobsors.
Själv dricker jag bara typ öl. Blir för sött med cider å sånt. Favoritölen just nu är nog Foster's. Inte dendär vanliga eftersmaken, inte lika bitter som all vanlig öl.
"den ä inte bitter!"
aldrig smakat fosters. vet inte ens om den finns i sverige?
Knobsors.
"den ä inte bitter!"
aldrig smakat fosters. vet inte ens om den finns i sverige?
trodde alla finnar körde på laptin kulta?
Lapin Kulta.. Typ sämsta skiten som finns. Men Koff hittar du allstans.
Du borde nog hitta foster's i Sverige, är ju inte såå exotiskt.