Koniz skrev:
Man kan väl inte lägga upp bilder på mopeder som man själv inte äger?
/ Koniz
Det går alltså ut på att man postar en bild på en moppe som man tycker är den snyggaste Man ska även länka till vart man hittade den, tex projekt
testa med att läsa reglerna innan du säger ngt
Ehm,jag HAR läst reglerna och jag tror knappast man får visa en moppe som man hittat på blocket,för då är det ju inte TSR: s snyggaste moppe,eller har jag fel?
/ Koniz
Ähm det var väl inte det vi pratade om ens:S Nä jag vet att dom skulle vara från tsr men jag la ut den andra liknandeför att jämföra. Kul att fösöka leta fel när du inte hittar några eller?
XPS_POJKEN skrev:Inte min moppe men lätt den snyggaste jag har sett!
är det äns en riktig moppe eller är den photo shopad??
kolla vinkeln på röret
har du inte sett sånna rör innan? men det finns faktist, technicgas gör några sånna fast det är ju inget effektökning man hurra över på ett technicgas. finns även andra märken i för sig;D
XPS_POJKEN skrev:Inte min moppe men lätt den snyggaste jag har sett!
är det äns en riktig moppe eller är den photo shopad??
kolla vinkeln på röret
har du inte sett sånna rör innan? men det finns faktist, technicgas gör några sånna fast det är ju inget effektökning man hurra över på ett technicgas. finns även andra märken i för sig;D
Alla är snygga fast ddet beror på vad kan utegår, alltså från utseendet, moddningen osv
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information