Jag skulle ta bort framblinkersen som satt på min slider idag... men när jag tog bort de funkade inte de där bak eller de lyste men blinkade inte. Kan någon kunnig hjälpa mig med detta?
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Alyzzzer skrev:aja får ha de i... så jäkla fullt på sliders nudebar bara. men måste bara fråga. får man ta bort alla blinkers om man visar med händerna?
eu-mopeder är helfordons godkända så du får i princip inte byta ett skit
blev stoppad när jag hade kört i 90 (90 väg) hade inga blinkers , ingen reg plåt , trimmad , inga lampor. och jag fick inte böter eller något , dom sa bara åt mig att ta det lungt typ
medans en gång när min kompis blev stoppad för han inte hade någon regplåt så fick han böter.
väldigt olika från polis till polis men tror att dom FLESTA skiter i om du bara tagit bort dom där fram , bara du har lite trafik vett.
ÖÖÖUEEEEE
PK skrev: We live on the edge. fuck bengen. vi är fett gangsterkriminella. vi är moppepojkar.
Varför inte bara lägga dom inuti framkåpan? Dom syns ju inte och bak fungerar ju iaf.. Och varför köra utan blinkers, Då du kan mista försäkringen fall du blir på körd bakifrån utan att visat signaler
When you walk my way
I feel the rush come over me
It's the things you say
That makes a rush come over me.. Headhunterz
Jag körde utan blinkers ett bra tag men det var jävligt drygt för när det var mörkt så kunde man inte svänga om det var en bil bakom för dom hade inte sett min arm. (Jag bor ute på landet och där finns ingen gatubelysning)
Om du tycker sliders orginal blinkers är fula där fram på nudebaret så kan du köpa droppformade blinkers (http://www.twostroke.se/product.asp?product=12332), dessa är ca 6 cm långa & fästs på framkåpan med hjälp utav dubbelhäftande tejp!