tjenare, undrar vad ni tycker att jag ska köpa för mus? en mamba 2012 edition eller imperator 2012 edition? priset är inget problem då jag har pengar så det räcker med viss marginal.
Tack på förhud!
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar!
derbiofc skrev:
Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Jag skulle nog skippa Razer helt då jag bara hört att dom har dålig kvalitet på de nyare mössen så ska du ha någon så leta reda på den äldre modellen av Deathadder, min är 5 år gammal och det syns inte någon stans. Och för det andra så måste du ju ha en som passar dina händer bra, skit i massa knappar och sådant då det bara är i vägen.
Jag och 2 andra kompisar köpte deathadder för bara ett eller två år sedan, 2/3 har gått sönder i scrollhjulet och därmed går inte att använda. Så mitt råd är att undvika deathadder, men i övrigt tycker jag Razer har bra kvalité på sina möss.
Du verkar ju spela mest FPS så köp ingen stor, klumpig mus med femtielva sidoknappar.
byYn skrev:Jag och 2 andra kompisar köpte deathadder för bara ett eller två år sedan, 2/3 har gått sönder i scrollhjulet och därmed går inte att använda. Så mitt råd är att undvika deathadder, men i övrigt tycker jag Razer har bra kvalité på sina möss.
Du verkar ju spela mest FPS så köp ingen stor, klumpig mus med femtielva sidoknappar.
gillar dock stora möss... men det blir nog en mamba
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar!
zamme skrev:RAZER NAGA! helt awesome till både wow och andra spel! väldigt skönt att kunna trycka bara med musen!!
är ingen hardcore wow spelare så tycker de e onödigt, men jag håller med om att den är GANSKA skön. plus att min farsa använder datorn också och tror han skulle störa sig rätt hårt på alla knappar på sidan...
Jag skulle inte tagit någon av dom personligen. En QPAD 5k rekommenderar jag! Jag har haft många möss, men den är en favorit för mig
Den passar som handen i handsken. eller hur man säger
Axelito skrev:Jag skulle inte tagit någon av dom personligen. En QPAD 5k rekommenderar jag! Jag har haft många möss, men den är en favorit för mig
Den passar som handen i handsken. eller hur man säger
vill hälst inte ha qpad, har dåliga erfarenheeter utav dem. bla min qpad musmatta som har slitits otroligt mycket och min gamla qpad mus som bara la av en dag...