Har alltid älskat dom, en dag ska jag ha sånaJEPPEDD skrev:Harman kardon soundsticks 3 har riktigt bra ljud, har dem själv..
snygga är dem med

LG LHB536, köpte dom för runt 2000!Demuz skrev:skulle vara mycket intressant om någon här lyckas leta fram ett ljudsystem som presterar bättre än z906 för max 2500kr?
En polare har dom och basen är inte lika bra som Logitech´s men surroundet är snäppet bättre fast jag tycker att man får klarare ljud ur mina Logitech.MrAndersson skrev:LG LHB536, köpte dom för runt 2000!Demuz skrev:skulle vara mycket intressant om någon här lyckas leta fram ett ljudsystem som presterar bättre än z906 för max 2500kr?
5.1 surroundsystem! Funkar dock perfekt o dra till datorn via aux.
1100watt ut, basen ca 200 watt. Övriga högtalare på runt 200 styck också.
Klarar 3d film, Blu Ray, o all annan skit.
Slår nog z906 med hästlängder om man ser över ljudförmågan, då du kan ställa in dom så de bli exakt surroundljud, vad för "sound mode" du vill köra i osv.
Sen funkar ju dom även som DVD, blu-ray spelare, vanligt system till tvn.
As bra helt enkelt.
Vet dock ej vart dom finns, då pappa köpte dom, men dom spelar på fint, o får de o låta ca 250 meter bort!
De är ju även ej dator högtalare bara, men dom funkar som de
Fan, är ju fel högtalare. Står LG LHB536 på själva spelaren.Mattyyy skrev:En polare har dom och basen är inte lika bra som Logitech´s men surroundet är snäppet bättre fast jag tycker att man får klarare ljud ur mina Logitech.MrAndersson skrev:LG LHB536, köpte dom för runt 2000!Demuz skrev:skulle vara mycket intressant om någon här lyckas leta fram ett ljudsystem som presterar bättre än z906 för max 2500kr?
5.1 surroundsystem! Funkar dock perfekt o dra till datorn via aux.
1100watt ut, basen ca 200 watt. Övriga högtalare på runt 200 styck också.
Klarar 3d film, Blu Ray, o all annan skit.
Slår nog z906 med hästlängder om man ser över ljudförmågan, då du kan ställa in dom så de bli exakt surroundljud, vad för "sound mode" du vill köra i osv.
Sen funkar ju dom även som DVD, blu-ray spelare, vanligt system till tvn.
As bra helt enkelt.
Vet dock ej vart dom finns, då pappa köpte dom, men dom spelar på fint, o får de o låta ca 250 meter bort!
De är ju även ej dator högtalare bara, men dom funkar som de
men kostar la antagligen en förmögenhet?JEPPEDD skrev:Harman kardon soundsticks 3 har riktigt bra ljud, har dem själv..
snygga är dem med
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Logitech Z906LucasKarlsson skrev:Tjenare undrar om någon vet några högtalare till dator som dunkar på bra och kostar mellan 1 och 2 tusen?