Lider man av avundsjuka ska man inte hänga i denna tråden...draken skrev:fan va bortskämda alla är då!
Lider man av avundsjuka ska man inte hänga i denna tråden...draken skrev:fan va bortskämda alla är då!
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
är inte advensjuk då jag också får mycket saker men vissa får överdrivet mycket. bara min åsiktMxabbe skrev:Lider man av avundsjuka ska man inte hänga i denna tråden...draken skrev:fan va bortskämda alla är då!
Derbi_pöjk skrev:så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
lolwutAxel skrev:ett xbox 360 med 7 spel
Nytt motorblock till bmwn
dubbla insugskammar
smidda kolvar och vev
sen 5 000 kr
kläder, adrian hammond, fred perry,
Sen nya fälgar, BBS RS 17" med nya michelin däck
Skidresa till österrike med några vänner
sen massa småskit som jag inte brydde mig om, och en 24" IPS skärm.
Ska fira jul med släkten imorgon så får väl förhoppningsvis mer då
gissar på allt det gick på 15k+Axel skrev:ett xbox 360 med 7 spel
dubbla insugskammar
smidda kolvar och vev
sen 5 000 kr
Derbi_pöjk skrev:så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
Jag tycker själv jag är ganska bortskämd med mina grejjer jag fick för kanske 5000 men när nån får ALLA dem dära 20000kr sakerna bara av mamma å pappa sen säger "massa småskit som jag inte brydde mig om" då är man fan bortkskämd!CaToXXo skrev:lolwutAxel skrev:ett xbox 360 med 7 spel
dubbla insugskammar
smidda kolvar och vev
sen 5 000 kr
Jag anar att axel var oseriös men man vet ju inte.Rangad skrev:Jag tycker själv jag är ganska bortskämd med mina grejjer jag fick för kanske 5000 men när nån får ALLA dem dära 20000kr sakerna bara av mamma å pappa sen säger "massa småskit som jag inte brydde mig om" då är man fan bortkskämd!CaToXXo skrev:lolwutAxel skrev:ett xbox 360 med 7 spel
dubbla insugskammar
smidda kolvar och vev
sen 5 000 kr
Jag ville bara få er som skryter satan här att det låter jävligt dumt. fick inte ett skti av detdärCaToXXo skrev:Jag anar att axel var oseriös men man vet ju inte.Rangad skrev:Jag tycker själv jag är ganska bortskämd med mina grejjer jag fick för kanske 5000 men när nån får ALLA dem dära 20000kr sakerna bara av mamma å pappa sen säger "massa småskit som jag inte brydde mig om" då är man fan bortkskämd!CaToXXo skrev: lolwut
jag fick grejer för runt 1500-2000, och köpte presenter för runt 2000.
Axel skrev:Jag ville bara få er som skryter satan här att det låter jävligt dumt. fick inte ett skti av detdärCaToXXo skrev:Jag anar att axel var oseriös men man vet ju inte.Rangad skrev: Jag tycker själv jag är ganska bortskämd med mina grejjer jag fick för kanske 5000 men när nån får ALLA dem dära 20000kr sakerna bara av mamma å pappa sen säger "massa småskit som jag inte brydde mig om" då är man fan bortkskämd!
jag fick grejer för runt 1500-2000, och köpte presenter för runt 2000.
fick en vattenpump till bmwn, haynes manual, 2000kr och ett presentkort på jula.
hur mycke kostar ett årskort på liseberg? är inte det typ 2-3k?Manny skrev:lyle & scott hoodie
1500 kr
morgonrock
far cry 3
årskort på liseberg
biobiljett
en resa till danmark
riktigt nöjd faktist!
draken skrev:hur mycke kostar ett årskort på liseberg? är inte det typ 2-3k?Manny skrev:lyle & scott hoodie
1500 kr
morgonrock
far cry 3
årskort på liseberg
biobiljett
en resa till danmark
riktigt nöjd faktist!
Här på TSR äter vi vad som helstFreZz skrev:det som finns närmast
Loka, Cola, vanligt vatten, 2 takts olja, fanta och sprite
och det som äts är väll
Pizza, små godis och lite sånt typ
.... :OAxel skrev:ett xbox 360 med 7 spel
dubbla insugskammar
smidda kolvar och vev
sen 5 000 kr