Han är sjukt grym Pappa känner han lite eftersom han är motorintresserad som min pappa och han kör rally så han har varit på pappas jobb några gånger osv och pappa har lagat hans bil någon gång
Fast inte riktigt den nivån jag har räknat med min träning haha:D
derbiofc skrev:
Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
derbiofc skrev:
Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
I Onsdags när jag värmde upp före träning så hörde jag hur det knakade i min ena axel, tränade ändå (axlar triceps sen lärde jag mig marklyft så körde det med)
Nu knakar det i båda axlarna och i ryggen när jag tex reser på mig eller flyttar ställning i data stolen, det gör inte ont. Bara att det känns jävligt äckligt..
Är det farligt?
Kan jag fortsätta?
Bör jag göra något?
PK skrev:kanske inte riktigt passar, men vad betalar ni för era gymkort? tycker ni det är lagom?
var och köpte på ett av de dyraste i stan idag. 900kr årsavgift och 350kr/månad.
var dock erbjudande på 200kr medlemsavgift istället för 900 och man tränar gratis i december. man får tillgång till PT att lägga upp träningsskema..
jag är van vid korpen som tar 100kr/år och 100 per månad eller nåt..
Jönköping skrev:I Onsdags när jag värmde upp före träning så hörde jag hur det knakade i min ena axel, tränade ändå (axlar triceps sen lärde jag mig marklyft så körde det med)
Nu knakar det i båda axlarna och i ryggen när jag tex reser på mig eller flyttar ställning i data stolen, det gör inte ont. Bara att det känns jävligt äckligt..
Är det farligt?
Kan jag fortsätta?
Bör jag göra något?
Har så i min högra armbåge, typ när jag kör armhävningar och dylikt...
derbiofc skrev:
[quote="Jönköping"]I Onsdags när jag värmde upp före träning så hörde jag hur det knakade i min ena axel, tränade ändå (axlar triceps sen lärde jag mig marklyft så körde det med)
Är det farligt?
Kan jag fortsätta?
Bör jag göra något?
Har samma sak i mina axlar, frågade min sjukgymnast och hon sa att det inte är nån fara så länge det inte gör ont. Det blir ofta så när man växer mycket och tränar mycket samtidigt
Har samma sak i mina axlar, frågade min sjukgymnast och hon sa att det inte är nån fara så länge det inte gör ont. Det blir ofta så när man växer mycket och tränar mycket samtidigt
------------------------------------------------------
Tack för ett bra svar Börjar ju synas lite nu med Beach 2013 kanske iaf
Jönköping skrev:
Är mycket med teknik med polaren kan med hänga så på en stolpe och han är inte speciellt stark^^
Flaggan klarar även jag, men tänk dig o ha något stående på dig undertiden
1.15 där är de i princip bara styrka som gör så han klarar de!
Ge mig bevis MrAndersson!
Vad är de du vill ha bevis på?
DEA, precis! Dock så måste ju alla här inne erkänna att dedär är riktigt mycket styrka i, dock inte "marklyft, knäböj, bänkpress"-styrkan utan mer en användbar styrka om man kan säga så!
MrAndersson: Flaggan ? Klarade du inte den.. de vill jag ha bevis på.
Sen så äter vi allesammans för varandra! Man växer inte utan mat!
Sen om gymmet med dopingfall.. Mitt förra var i en källare.. 600/år, dygnet runt öppet.. en förening så ingen hade direkt hand om skiten förutom dem som tävlade seriöst osv..
Där var det grabbar på steroider kan jag lova!
DEA!! skrev:dom kan verkligen kombinera sin kroppsstyrka med sina kroppar. Jag är imponerad det är inte det, men dom är nog inte råstarka på det viset!
Passa på att äta flötigt nu i mellandagarna, 2013 ska det bort igen
imorgon hor farmor och farfar äts sista godiset och sista drickan dricks, sista ciggen röks. sen blir det hårdträning med hård diet så länge jag klarar!
Jag ligger och kan inte sova för att jag funderar på en grej.
Jo, har köpt medlemsavgift på ett ställe i stan ganska dyrt ställe. Tänkte testa en månad eller så men nu när jag läser så binder man sig i 12 månader om man köper en månad så man betalar för ett helt år om man ska träna vilket jag tycker är dyrt då det kostar 350kr i månaden, så jag har väll slängt pengarna i sjön för medlemsavgiften...
Jo, nu till frågan. Jag funderar på ett litet gym istället som sitter ihop med badhuset vilket gör att man även kan simma på kortet. Men hur mycket tränar man när man simmar? Alltså hur mycket tar det rent muskelmässigt?
PK skrev:Jag ligger och kan inte sova för att jag funderar på en grej.
Jo, har köpt medlemsavgift på ett ställe i stan ganska dyrt ställe. Tänkte testa en månad eller så men nu när jag läser så binder man sig i 12 månader om man köper en månad så man betalar för ett helt år om man ska träna vilket jag tycker är dyrt då det kostar 350kr i månaden, så jag har väll slängt pengarna i sjön för medlemsavgiften...
Jo, nu till frågan. Jag funderar på ett litet gym istället som sitter ihop med badhuset vilket gör att man även kan simma på kortet. Men hur mycket tränar man när man simmar? Alltså hur mycket tar det rent muskelmässigt?
Simning är jävligt bra träning, aktiverar nästan alla muskler.. Kanske inte känns så jävla mycket när man väl är i vattnet men jag lovar dig att efter ett pass så är du helt slut när du kommer upp
Ja, vet att man tränar i stort sett hela kroppen samtidigt, men hurmycket tar ett normalt simpass? Antar Att man inte tränar Biceps mm lika mycket med samma resultat när man lyfter tunga vikter som när man simmar ett par längder...
Kan man simma rätt, så är det den bästa konditionsträningen! Och det tar mycket på latsen, skulderbladen, triceps! Rekommenderar starkt har själv tävlingssimmat i 5 år
Jag ska börja träna efter nyår (Fick gymkort i julklapp) och undrar om de mest effektiva träningen.
Jag är 182cm lång och väger 70kg. Har ganska lätt att bygga muskler.
Jag vill träna rygg/mage/armar.