Hej, har en Asus bärbar dator, den är 3 år gammal och precis återställd som den var från fabrik. Mitt problem är att datorn fryser om jag inte rör på musen eller tangenterna. Tex. Om jag ska gå på toa och kommer tillbaks efter 10min har datorn fryst fast och jag måste stänga av den på knappen och börja om igen men om jag är tillbaks efter 9min fungerar allt perfekt. Jag har rengjort fläkten och blåst rent allting.
Det jag reflekterar över är att det är ett kryss över batteri ikonen fast att jag har i laddaren och det står att jag behöver byta batteri men jag har ingen aning, vill ha tips på varför den fryser och hur jag kan ändra på det.
Alkohol löser inga problem.
Men de gör fan inte mjölk heller!
Har du uppdaterat till det senaste drivrutinerna ?
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!
Saimon skrev:Nej och jag har ingen aning om hur man gör det heller, kan du länka en guide eller länk?
Vad har du för grafikkort ?
NVIDIA,Ati etc ?
Du kan uppdatera alla drivrutinerna genom att du söker uppdateringar via Windows Update!
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
ingen aning om vilket grafik kort jag har men allt är original på datorn så. Jag håller på med 1 uppdatering just nu, de fanns inte fler, kan det vara något annat som är felet?
Saimon skrev:ingen aning om vilket grafik kort jag har men allt är original på datorn så. Jag håller på med 1 uppdatering just nu, de fanns inte fler, kan det vara något annat som är felet?
Gå in på start>och skriv dxdiag och tryck på ja sedan bildskärm .
Där borde det stå vilken grafikkort du har.
Om du har Vista eller XP så start och leta efter programmet kör
Saimon skrev:ingen aning om vilket grafik kort jag har men allt är original på datorn så. Jag håller på med 1 uppdatering just nu, de fanns inte fler, kan det vara något annat som är felet?
Det kan komma fler när du har uppdaterat, de kan ibland behövas en tidigare uppdatering innan man får nya
derbiofc skrev:
Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Välj ditt Operativsystem samt bitars du har och ladda ner de senaste!
Saimon skrev:har laddat ner de nyaste nu men den fryser fortfarande
hmm .. då vet jag inte men om jag var du skulle jag bara installera det senaste drivrutinerna av hela datorn via Windows update
vad menar du med installera om datorn? har gjort en systemåterställning alltså rensat hela datorn för 2 veckor sen
nej min hårddisk klickar inte är inte några mystiska ljud från den ännu