jag kör själv en drd pro och vad jag vet sitter det en bricka i förgasaren och sen en i kröken och så är det en blindtarm på röret:) det är ostrypt cdi på drd pro vilket jag tycker är riktigt nice:) jag kör urpluggat med orginaldrevning och min gör ca 70km:)
jag är väldigt nöjd med min moppe hittils tycker dem är riktigt sköna att köra och dem drar till sig många blickar:)
skulle nog satsa på 12-53 eller 13-53 om jag var du
"Fuck You I Ride A Derbi"
Tuta skrev:Men lägg av å klaga jävla hobbymoddar
bensinskalle skrev:
Eventuellt säkring som gått. Säkringen sitter på pluskabeln till batteriet. Kan du inte byta den är det läge att gå tillbaka till att spela wow och låta moppen vara ^^
Rydholms skrev:tog du bara bort pluggen i avgasröret?
originalet?
a och förgasar strypningen:)
Har du verkligen rensat röret helt, alltså tagit ut katalysatorn?
Tar man ur katten går moppen betydligt hårdare. Men med dragen bricki förgasaren samt plugg i kröken och större munstycke så tuggar den på i 70 ungefär.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
snygga moppar i övrigt! lite stora och klumpiga imo men det går att åka på. underbar växellåda!
vet ej vart strypningarna sitter men vad jag har förstått så sitter brocka i förgasaren och om du ska köpa ett gianelli 2t så bör du byta upp dig ca 15 storlekar i munstycke från original
ett tips när du ska byta munstycke, 15 kommer inte räcka, jag har ett lacada rör och har 102 i munstycke och det är ändå lite för snålt
"Fuck You I Ride A Derbi"
Tuta skrev:Men lägg av å klaga jävla hobbymoddar
bensinskalle skrev:
Eventuellt säkring som gått. Säkringen sitter på pluskabeln till batteriet. Kan du inte byta den är det läge att gå tillbaka till att spela wow och låta moppen vara ^^
Rydholms skrev:tog du bara bort pluggen i avgasröret?
originalet?
a och förgasar strypningen:)
Har du verkligen rensat röret helt, alltså tagit ut katalysatorn?
Tar man ur katten går moppen betydligt hårdare. Men med dragen bricki förgasaren samt plugg i kröken och större munstycke så tuggar den på i 70 ungefär.
nej jag har bara tagit den pluggen i kröken min gör 70km om jag verkligen gasar ur han:) jag hade ett tk high quality innan på den och bytte drev till 13-53 och då gjorde min ca 85-90km:)
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.