DracPojken skrev:jag råkade köra över en älg med min trimmade moppe och efter det så kom FBI och jagade mig, men dom han inte med, så då tog dom till sniper killar som sköt mot mig och efter det försökte dom prejja mig och lägga minor!
Lägg Ner! -.-
Men din jävla bög står de inte över ditt inlägg att ja skojade om den fittiga helikoptern men resten av de ja sa var fan sant Ja hade en Derbi då som e såld till en i arvika om du inte tror mej så kan du få få ens msn här å snacka med han allihopa som inte tror mej era jävla fittor H_a_kon@hotmail.com han heter håkon ..Fråga han snälla ni kmr bli så jävla ägda .
Lägg av med språket. Håller även med resten, tror inte ett ord av det du sagt på detta forum och jag tänker inte adda någon MSN till en av dina polare för att fortsätta denna lögn. Inte möjligt att låsa tråden eller någonting? Kommer inget vettigt ur den.
Moddad skrev:Lägg av med språket. Håller även med resten, tror inte ett ord av det du sagt på detta forum och jag tänker inte adda någon MSN till en av dina polare för att fortsätta denna lögn. Inte möjligt att låsa tråden eller någonting? Kommer inget vettigt ur den.
Så du tror inte på Vad jag sa om resten ..Nehej Men då kan du ringa Johan Ihlberg søk på hitta han æe en av poliserna i årjæng .
men allvarligt, ni som skriver att kasto är en "ljävla lögnare", eller att det inte är sant eller att ni inte tror på det börjar bli väldigt irriterande, han har sagt att det inte är sant och ändå håller ni på? Förstår ni inte svenska? Jag försvarar inte Kasto på något sätt men jag irriterar mig på folk som inte kan lägga ner, ni har säkert också dragit nån lögn som har stor torskat, och jag förtår att Kasto blir förbannad och jag tycker det är rätt åt er att han skriver som han gör till er... barnungar...
viper skrev:men allvarligt, ni som skriver att kasto är en "ljävla lögnare", eller att det inte är sant eller att ni inte tror på det börjar bli väldigt irriterande, han har sagt att det inte är sant och ändå håller ni på? Förstår ni inte svenska? Jag försvarar inte Kasto på något sätt men jag irriterar mig på folk som inte kan lägga ner, ni har säkert också dragit nån lögn som har stor torskat, och jag förtår att Kasto blir förbannad och jag tycker det är rätt åt er att han skriver som han gör till er... barnungar...
Håller med, tar fan inte en hel sida att säga att han har ljuger osv osv, när han sa att han skojjade typ 43 sidor innan!
juste, för att a tebax OnT, har aldrig blivit jagad heller...(än) men man har haft polisen bakom sig ett par ggr, men inga poliser verkar bry sig häromkring
ja körde i 120km/h med min urpluggade drac på bakhjulet med 4 snutar efter mej de kallade mej *fult ord* och saker asså jag svär
och dem cuttade mej och jag cutta dem allså a svär, k-pistar kulor de sköt asså jag skulle aldrig tåla allså
så gassa ja in på bakan vid donken ja gör en stoppie asså ock ja ramlar asså så kommer de 10 snutbilar och mass amc och de knullar sönder mej asså
o fyfan vad ja knulla dem sen ja åkte ja drog en sådär 100 iväg hem ja hoppa i skogen ned i mitt farsas garage..
T-J skrev:ja körde i 120km/h med min urpluggade drac på bakhjulet med 4 snutar efter mej de kallade mej *fult ord* och saker asså jag svär
och dem cuttade mej och jag cutta dem allså a svär, k-pistar kulor de sköt asså jag skulle aldrig tåla allså
så gassa ja in på bakan vid donken ja gör en stoppie asså ock ja ramlar asså så kommer de 10 snutbilar och mass amc och de knullar sönder mej asså
o fyfan vad ja knulla dem sen ja åkte ja drog en sådär 100 iväg hem ja hoppa i skogen ned i mitt farsas garage..
det värsta är att denna historien är mer trolig än den med helikoptern...nästan
T-J skrev:ja körde i 120km/h med min urpluggade drac på bakhjulet med 4 snutar efter mej de kallade mej *fult ord* och saker asså jag svär
det värsta är att denna historien är mer trolig än den med helikoptern...nästan
ham har sakt att han jög om helikopern men inte det andra så ta då för fan och lägg ner nu ok, läste ca 2 sidor om att han har jugit och sånt jävla onödig skit .
jag har blivit jagad en gång bara XD det var förra veckan.
Snuten hade en minibuss och dom var 6 st snutar som hade stoppat en kille med trimmad moppe bakom en kurva och sen när jag kom o maxade min (ca 90) så fick jag sladd på asfalten när jag såg att snuten stog där så jag hasade emot dom o dom bara stod o glodde o jag vände fort som fan o dom började skrika nått liknande: Stanna förhelvete, Stanna! Stanna! o jag körde iväg fort som fan o dom fick strul eftersom dom hade stoppat en tidigare men efter ett tag så var dom efter mig med blåljus men jakten var över ganska så snabbt o jag klarade mig
viper skrev:men allvarligt, ni som skriver att kasto är en "ljävla lögnare", eller att det inte är sant eller att ni inte tror på det börjar bli väldigt irriterande, han har sagt att det inte är sant och ändå håller ni på? Förstår ni inte svenska? Jag försvarar inte Kasto på något sätt men jag irriterar mig på folk som inte kan lägga ner, ni har säkert också dragit nån lögn som har stor torskat, och jag förtår att Kasto blir förbannad och jag tycker det är rätt åt er att han skriver som han gör till er... barnungar...
vi förstår svenska,
men efter allt jag läst tror jag han är norsk?
Kasto skrev:Shiit tro inte på de men de e fan sant..Dom hittade ju mej inte o ja hade fått mkt klagomål till polisen å så så dom tænkte væll sækert nu jævlar ska vi ta han o eftersom helikoptern stod vid stationen så tænkte væll dom att dom kunde utnyttja de ..Sen har dom ju jagat med många ggr mer men då inte lika seriøst.
men ärligt.. om de vet vart du bor så borde de ha tagit dig för länge sedan. sluta försök vara tuff med lögner..
Poliserna visste vart min bror och min granne bodde å dom körde mest trimmat i byn och dom körde vid våra hus hela tiden men dom tog dom inte.
Derbi_senda93 skrev:
Bara så du vet så åker kolven upp och ner även om du har växel i och frikopplar. Spelar ingen roll om motorn är igång eller inte heller.