Bra, enkla Dj/remix program

Här kan du publicera all din media som du vill visa! Stuntmedia har en egen kategori.
PalzaR
Farsans gamla zündapp

Bra, enkla Dj/remix program

Inlägg av PalzaR »

Hej är det någon som vet något enkelt och bra program för att göra om musik i?
Bild
Alyzzzer
Kinaraket

Inlägg av Alyzzzer »

traktor 2 pro e bra körde med det när jag började mixa. lätt att lära sig på osv tycker du ska köpa deras bord med. riktigt skoj att stå hemma och leka dj.
Användarens profilbild
MisterDT50R
Kinaraket

Inlägg av MisterDT50R »

Japp traktor är bra men jag föredrar fl studio 10 det är rätt komplicerat men helt okej till att börja med. Fast traktor pro har lite mer med själva Dj grejen, men testa båda!
Alyzzzer
Kinaraket

Inlägg av Alyzzzer »

asså du... han ville ha ett dj/mix program... han ville inte göra musik men om han ville det då e ju fl studio det bästa. men nu ville han mixa så ta traktor. haha och du fl studio är bland det lättaste pogrammen det e därför så många ganvänder det. :idea: :shock: :D
Användarens profilbild
MisterDT50R
Kinaraket

Inlägg av MisterDT50R »

Alyzzzer skrev:asså du... han ville ha ett dj/mix program... han ville inte göra musik men om han ville det då e ju fl studio det bästa. men nu ville han mixa så ta traktor. haha och du fl studio är bland det lättaste pogrammen det e därför så många ganvänder det. :idea: :shock: :D
Oj såg inte det där om trodde det stod att göra musik i mitt fel! Tänkte så att fl kan man fixa gratis lätt och eftersom det är så lätt är det nåt bra att börja med!
Skriv svar