yamaharidermana skrev:
tjena nej de är inte svårt alls ja kan lägga upp några bilder på de när jag gör de!
åhh faen vad sjyst ! gör det :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
haha de behövs nog inte ens några bilder. Bara skruva på och av. inte svårt alls:P
okej men på insuget jag har beställt så såg det ut som det var anorlunda hål där skruvarna ska sitta men jag är inte säker.... hoppas att den passar bara
Haha skruva av gamla.
Sätt på packningen, In med mabranet med tratten neråt i hålet i blocket udner gamla insuget. På med insuget se till dra åt så inget tjuvluft är dära.
Sen drar du på gummit med 2 skruvar längsut på insuget.
Har samma insug som dig. Inte svårt alls.
Den är som sagt i 3 delar. Först packning sen membran, Sen botten sen på med andra skruva ihop dom ner i blocket. Sen 2 skruvar att sätta sista delen sjävla gummit som håller i förgasaren.
P0JKEN skrev:Haha skruva av gamla.
Sätt på packningen, In med mabranet med tratten neråt i hålet i blocket udner gamla insuget. På med insuget se till dra åt så inget tjuvluft är dära.
Sen drar du på gummit med 2 skruvar längsut på insuget.
Har samma insug som dig. Inte svårt alls.
Den är som sagt i 3 delar. Först packning sen membran, Sen botten sen på med andra skruva ihop dom ner i blocket. Sen 2 skruvar att sätta sista delen sjävla gummit som håller i förgasaren.
Där har du en bild på hur det ser ut.
Enda jobbiga att montera insuget är om du har Peugoet.
Då det orginalinsuget har en svetsad noppel bult.
Alltså utan skruvhuvud. Lättast då är att ta en dremel eller metallsåg såga så du får en skåra så du kan använda en plattmejsel. Och sen bara skruva ut den.
Annars har dom andra märkerna bara srkuvar att skruva ut.
På men sinsuget srkuva på.
P0JKEN skrev:Där har du en bild på hur det ser ut.
Enda jobbiga att montera insuget är om du har Peugoet.
Då det orginalinsuget har en svetsad noppel bult.
Alltså utan skruvhuvud. Lättast då är att ta en dremel eller metallsåg såga så du får en skåra så du kan använda en plattmejsel. Och sen bara skruva ut den.
Annars har dom andra märkerna bara srkuvar att skruva ut.
På men sinsuget srkuva på.
hah apå min keeway är 3/4 skruvar vanliga men den sista är som rundat huvud så då vette fan hur jag gör men det kanske funkar med en såg ;)