Någon som vet vart man kan sälja sina softairguns? Jag testade lägga upp en annons på blocket. Men den blir inte godkänd. Jag mailade och frågade och då sa dom att det är högst otillåtet att sälja soft air guns på blocket. Men man får sälja knivar och riktiga pistoler och gevär.
Någon som vet vart man kan sälja sina softairguns? Jag testade lägga upp en annons på blocket. Men den blir inte godkänd. Jag mailade och frågade och då sa dom att det är högst otillåtet att sälja soft air guns på blocket. Men man får sälja knivar och riktiga pistoler och gevär.
Måste skriva typ, effekt begränsat luftvapen, licens befriat , etc, säljer ej under 18 år.
annars är nog forum för airsoft bäst att sälja på.
Senast redigerad av macbang den 13 december 2012, 15:23, redigerad totalt 1 gånger.
Cylinder: Malossi 70cc sport
Förgasare: Dellorto 17.5mm
Membran: Stage 6 VForce3
Rör : stage6 pro replica
Vev: Original
Variator: Polini speedcontrol 6.0g
Koppling: Malossi fly clutch röda race fjädrar
Måste skriva typ, effekt begränsat luftvapen, licens befriat , etc,
När jag mejlade så sa han att soft air guns är högst otilåtet men jag ska testa
Måste skriva typ, effekt begränsat luftvapen, licens befriat , etc,
Hoppas du inte lägger in grejerna under " vapen " då blir det direkt problem, lägg det under sport eller annan katergori. Skulle själv bli lite nervös om någon lägger upp en Ak-47 under vapen delen på blocket. Polisen skulle nog bli lite nyfikna också
Senast redigerad av macbang den 13 december 2012, 15:26, redigerad totalt 1 gånger.
Hoppas du inte lägger grjerna under " vapen " då blir det direkt problem, läfgg det under sport eller annan katergori. Skulel själc bli lite nervös om någon lägger upp en Ak-47 under vapen delen på blocket
Jag la dom under sport och fritid först.. Ingen här som är sugen på att köpa mina?
littlebennyboi skrev:
Hoppas du inte lägger grjerna under " vapen " då blir det direkt problem, läfgg det under sport eller annan katergori. Skulel själc bli lite nervös om någon lägger upp en Ak-47 under vapen delen på blocket
Jag la dom under sport och fritid först
satsa då på Airsoft forum. större chans att bl iav med grejerna på hemsidor där folk brinner för det dom håller på med
siiimooon skrev:Köpt softairguns från blocket för flera år sen, verkar som det är sämre med det nu..
Tror dom brukade ligga under hobby eller något sånt.
Jag vet jag har sålt förut också men nu får man inte längre