Nå vad tycker ni om den? Själv tyckte jag den var snygg men när man scrolla bland produkter var de för litet och tätt så man fick koncentrera sig mycket tyckte jag och de var de ända minuset från mig iaf!
//Jag har 7 intressen, sex och musik.
Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder!
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Jag tyckte det nästan var lite tomt på sidan av produkterna. Men annars tyckte jag det var mycket gooare när man scrollade bland produkterna. Ett stort + från mig iaf
Finfin men det är nån bug med Top menyn så att om man klickar nån annan stans än den så blir den "ofokuserad bakom allt annat" så att säga, man måste klicka 2 gånger på den för att den orangea klick färgen ska komma upp*!
Twostroke skrev:Kul att uppdateringen av designen verkar uppskattas. Vi håller lite koll i den här tråden och ser vad ni har för synpunkter och ev önskemål...
Mvh Twostroke
Vf har ni de gamla igen? xD
//Jag har 7 intressen, sex och musik.
Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder!
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Twostroke skrev:Kul att uppdateringen av designen verkar uppskattas. Vi håller lite koll i den här tråden och ser vad ni har för synpunkter och ev önskemål...
en funktion jag saknar varje gång jag ska beställa något är att man inte kan bläddra flera sidor åt gången bland produkterna utan det finns bara "föregående sida" och "nästa sida"
skulle gärna se att det tillkom en klickbar numrering av sidorna både längst ner där ni har eran nuvarande sidväljare med "nästa" och "föregående sida"
men även högst upp ovanför produkterna.