Demuz skrev:FreZz skrev:usch nej värsta tiden på året är alla hjärtans dag(om man har flickvänn) födelsedagar och jul -.- har så jävulst sämst fantasi.Fatzy skrev:Någon som har hunnit köpa julklappar till eran partner än?:)
Och om ja, vad köpte ni då?:)
ge dom en rejäl omgång och en stor ask choklad så blir dom nöjda!
Enligt mig är det där inget bra tips till julklapp eller födelsedagspresent, visst, alla hjärtans dag.Pulze skrev:en bra sak man kan ge till sin flickvänn som skrevs i kärleks tråden
till mamma så är de tvålar och badbomder/doftljus sådan skit och till pappa blir de la någon skjorta etcp0d1 skrev:Enligt mig är det där inget bra tips till julklapp eller födelsedagspresent, visst, alla hjärtans dag.Pulze skrev:en bra sak man kan ge till sin flickvänn som skrevs i kärleks tråden
Som på farsdag eller morsdag, man fikar lite, hjälper till i hemmet lite extra kanske och gör någon kaffekopp där det står "Världens bästa mamma/pappa <3"
Och du ska börja med att läsa igenom reglerna istället.juckeyy skrev:Du ska börja gå på dina svensklektioner.LaSlidur skrev:fan va taskigt! nånting måste man ju ge annars förkänar du inte att få ett skit hällerslusken123 skrev:jag köper aldrig presenter
Hahahahah standard med snälla barn!Macko96 skrev:annars om man känner en kvinna med en lite mustash så kan man också ge dom rakhyvlar! då lär dom bli glada![]()
men va ska man ge till sina föräldrar som bara säger "snälla barn" i julklapp?
Vet ju vad jag och min bror vill ha men där tar det stopp!