Bose
Bang & Olufsen
Beats By Dr Dre
Sony
Koss
Urbaners
Skullcandy
Nåt jag kan komma på nu eller du kanske menar spellurar ?
Då är det typ
Steelseries
Creative
Logitech
Razer
Sony
Senast redigerad av Arkstar den 8 december 2012, 23:03, redigerad totalt 2 gång.
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!
rrxen skrev:Jag ska bara ha dem till att lyssna på musik på mobilen! Så inga spelhörlurar!
Definitivt Bose,Sony eller Bang & Olufsen !
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!
tja! lånat tråden lite! jag är ute efter ett par in-ears hörlurar! det ska vara GRYMMT ljud!! mic är inte ett krav. är sugen på beats in-ears för 1 400.
Eller är det mer värt med on-ears? isåfall, vilka är bäst? tänkt mig runt 700-2000
Mvh Max Lengdell
YAMAHA <3 DT50 R!
söker mk thrower eller annat trimrör. mellan register, lite topp och lite acc. lite av varje helt enkelt!
Maxlengdell skrev:tja! lånat tråden lite! jag är ute efter ett par in-ears hörlurar! det ska vara GRYMMT ljud!! mic är inte ett krav. är sugen på beats in-ears för 1 400.
Eller är det mer värt med on-ears? isåfall, vilka är bäst? tänkt mig runt 700-2000
Mvh Max Lengdell
Beats e najs men Jay-z e också jävligt bra in ear:)
förstår inte er som vill ha beats hörlurar det är inte bättre ljud i dom än andra märken som är mycket billigare!
dom kostar bara mycket för att det är ett par beats by dre ...
om det är samma sak om en mobil som till exempel är gjord a LG har samma grejor som i en iphone 5 och ser likadan ut som en iphone 5 så skulle folk ändå köpa den iphonen som är gjord av apple.
beats by dr.dre är riktigt dåliga om du inte köper Pro och fortfarande så tar den bara fram smutsig bass och inte något bra ljud