Du kan ju börja med att säga mer exakt vad din budget ligger på samt vad du ska ha skotern till.
En Lynx Enduro 600 går bra och billigt, samt deras motorer håller grymt bra! Kostar heller inte mycket och finns mycket reservdelar/trim både begagnat och nytt.
Håller med ovan till 100%. Palzar du har nu gjort ett antal fel trådar. Jag tycker att du borde bli portad från sidan och aldrig mer får komma tillbaka.
jag ser absolut inget fel med vart han har postat det är ett övrigt fordon och han vill a tips på vad som är billigt och bra.
och bara för man gör många trådar så borde man ju inte bli portad!
"Övriga fordon
Här snackas det om allt som inte har med mopeder att göra, MC, Motocross, Minisar, Bilar, Traktorer etc"
står det då man klickar på den här delen av forumet
FreZz skrev:jag ser absolut inget fel med vart han har postat det är ett övrigt fordon och han vill a tips på vad som är billigt och bra.
"Övriga fordon
Här snackas det om allt som inte har med mopeder att göra, MC, Motocross, Minisar, Bilar, Traktorer etc"
Dom går i min klass och har gjort användare för att försöka göra mig portad från sidan.
FreZz skrev:jag ser absolut inget fel med vart han har postat det är ett övrigt fordon och han vill a tips på vad som är billigt och bra.
"Övriga fordon
Dom går i min klass och har gjort användare för att försöka göra mig portad från sidan.
idioter dom kommer ju inte få dig portad bara för att dom säger att du gör fel då du inte gör det
PaLzar. Förlåt men du måste ha misstagit mig med någon annan, som du ser på min profil så bor jag i sävar. Och med lite efterforskning så vet jag att du bor i täfteå, så nej, Och FreZz vårda språket, jag blev ledsen av att du kallade mig idiot!
haha orkar inte med det här går fan och lägger mig
men med det lilla om skotrar jag vet så skulle jag köpa mig en lynx enduro då det är det enda jag har haft över en längre tid
du vet väll att du kan bli avstängd för att du länkar sådana sidor, så jag undrar vem det är som kommer bli portad på det här forumet
FreZz skrev:det som finns närmast
Loka, Cola, vanligt vatten, 2 takts olja, fanta och sprite
och det som äts är väll
Pizza, små godis och lite sånt typ
herregud, ni kanske ska ta detta i en chatt istället, men men, iallafall, har jag alltid tyckt stalker är en bra å prisvärd moped, har meckat en del med andras å dom är sköna, + känner inte till så många moppar
TuningIsnotACrime skrev:Det var ju någon som skrev; här snackas allt som inte har med mopeder att göra?
övriga fordom och du kan starta en tråd om porr om du vill men i en annan kategori men den blir troligt vis låst väldigt fort om du kommer bli avstäng för det!
TuningIsnotACrime skrev:Ursäkta mig, kan länka något lite mer i din stil, animalasfuck.com.
du vet väll att du bara gör det värre för dig va? plus att du verkar ju inte vara mogen för att vara medlem här, om du vill länka porr gå in på ett sånt forum istället...
och det som äts är väll
TuningIsnotACrime skrev:Ursäkta mig, kan länka något lite mer i din stil, animalasfuck.com.
du vet väll att du bara gör det värre för dig va? plus att du verkar ju inte vara mogen för att vara medlem här, om du vill länka porr gå in på ett sånt forum istället...
Han gjorde användaren för att göra mig portad och han har gjort typ 5 inlägg och alla dom är gjorda i den här tråden
Han gjorde användaren för att göra mig portad och han har gjort typ 5 inlägg och alla dom är gjorda i den här tråden
mm, om han är din klasskamrat kan du hälsa honom från mig att han är en omogen j*vel
och det som äts är väll
VictoRS skrev: du vet väll att du bara gör det värre för dig va? plus att du verkar ju inte vara mogen för att vara medlem här, om du vill länka porr gå in på ett sånt forum istället...
mm, om han är din klasskamrat kan du hälsa honom från mig att han är en omogen j*vel
Ok säger det till en av dom imr:) (cylinderkit ) och vet du varför han heter det ? Jo det är för han trodde cc stod för cylinderkit
edit: sorry bensin, skrev medans du skrev och skicka in så såg inte de du skrev
och det som äts är väll
TuningIsnotACrime skrev:Och btw, du borde göra något åt din moppe. För den ser fan förjävlig ut!
jag tycker bara synd om dig så som du håller på, plus inget mer offtopic i tråden, vill du prata om något annat skapa en egen tråd
Senast redigerad av VictoRS den 9 december 2012, 01:04, redigerad totalt 1 gånger.
och det som äts är väll