Vill bara tacka alla på forumet för den överlag trevliga och seriösa stämningen på forumet, mycket seriösa svar men jävligt mycket skön humor är det som skapar ett kul forum

Tack för mig!
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Stämmer bra. Du kommer ingenstans Ekis, du är fast här för evigt. mohahahahaDEA!! skrev:Kommer du in 1 gång, kommer du aldrig ut igen..
fast din kommentar bevisar ju bara den otroligt låga IQ nivån som finns hos endel personer här. Där är du en av dom nicke_95Nicke_95 skrev:Lika nödvändig tråd som min kommentar.
Men vafan om man inte vill va kvar på forumet så gör man inte direkt en tråd om det hur skulle det se ut om alla gjorde en tråd när de ïnte har lust att hänga här längre?Macko96 skrev:fast din kommentar bevisar ju bara den otroligt låga IQ nivån som finns hos endel personer här. Där är du en av dom nicke_95Nicke_95 skrev:Lika nödvändig tråd som min kommentar.
det han sa var ju bara ett vänligt tack för den här tiden och hej då. Det kan man väll få göra så folk inte börjar undra vart man försvinner någon stans! eller bara för trevlighetens skull!Nicke_95 skrev:Men vafan om man inte vill va kvar på forumet så gör man inte direkt en tråd om det hur skulle det se ut om alla gjorde en tråd när de ïnte har lust att hänga här längre?Macko96 skrev:fast din kommentar bevisar ju bara den otroligt låga IQ nivån som finns hos endel personer här. Där är du en av dom nicke_95Nicke_95 skrev:Lika nödvändig tråd som min kommentar.
Förstår vad du tycker men jag skrev bara min åsiktMacko96 skrev:det han sa var ju bara ett vänligt tack för den här tiden och hej då. Det kan man väll få göra så folk inte börjar undra vart man försvinner någon stans! eller bara för trevlighetens skull!Nicke_95 skrev:Men vafan om man inte vill va kvar på forumet så gör man inte direkt en tråd om det hur skulle det se ut om alla gjorde en tråd när de ïnte har lust att hänga här längre?Macko96 skrev: fast din kommentar bevisar ju bara den otroligt låga IQ nivån som finns hos endel personer här. Där är du en av dom nicke_95
Kan väl vara trevligt med folk som faktiskt tackar för sin tid, ganska ovanligt här...Nicke_95 skrev:Förstår vad du tycker men jag skrev bara min åsiktMacko96 skrev:det han sa var ju bara ett vänligt tack för den här tiden och hej då. Det kan man väll få göra så folk inte börjar undra vart man försvinner någon stans! eller bara för trevlighetens skull!Nicke_95 skrev: Men vafan om man inte vill va kvar på forumet så gör man inte direkt en tråd om det hur skulle det se ut om alla gjorde en tråd när de ïnte har lust att hänga här längre?
japp grattis på födelsedagen CaToXXo!CaToXXo skrev:Kan väl vara trevligt med folk som faktiskt tackar för sin tid, ganska ovanligt här...Nicke_95 skrev:Förstår vad du tycker men jag skrev bara min åsiktMacko96 skrev: det han sa var ju bara ett vänligt tack för den här tiden och hej då. Det kan man väll få göra så folk inte börjar undra vart man försvinner någon stans! eller bara för trevlighetens skull!
Det blir också en trevligare stämning när sånt här kommer upp, istället för allt stenhård folk här.
Men alla får ha sin åsikt!
Glad påsk.
fyller inte han i februari?FreZz skrev:japp grattis på födelsedagen CaToXXo!CaToXXo skrev:Kan väl vara trevligt med folk som faktiskt tackar för sin tid, ganska ovanligt här...Nicke_95 skrev: Förstår vad du tycker men jag skrev bara min åsikt
Det blir också en trevligare stämning när sånt här kommer upp, istället för allt stenhård folk här.
Men alla får ha sin åsikt!
Glad påsk.