Vad för färg har Jonas på sina kalsonger på Julafton?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous

Vad för färg har Jonas på sina kalsonger på Julafton?

Inlägg av Axel »

Jag bara undrar. Hade ju varit kul att veta!
bibapeolola
Henow
Svårstartad skrothög

Inlägg av Henow »

Gissar på röda.
Användarens profilbild
Pulze
Frihamnen Crew

Inlägg av Pulze »

Henow skrev:Gissar på röda.
njaaa vinröda kanske
ta gärna en titt på mitt Senda projekt :D http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=43963

Polini guss 80cc
Metrakit Thrower
14mm förgasare = STULEN!
105 munstycke
12-53 drev

Gilera Stalker: style pro 70cc (för bottendraget), zx rör, malossi variator, 4g vikter, malossi remskivor :)
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare

Inlägg av TuZx »

Gissar på blåa.
Senast redigerad av TuZx den 2 december 2012, 01:29, redigerad totalt 1 gånger.
kolla in mitt beta rr projekt :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=37329 (del1)

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46884 (del2)

säljer betan i delar,har av dig/er i chatten om vad ni söker!
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott

Inlägg av Rangad »

Röda :wink:
Senast redigerad av Rangad den 2 december 2012, 01:34, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

tror med på röda. skulle vara intressant att veta dirr från källan dock :)
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous

Inlägg av Axel »

Rangad skrev:[spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler]Asså omg asså nee usch vad du är komplett dum i huvet du går lite oftopic[/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler]

Röda :wink:
Offtopic är till för vad förnåt som helst, du ser väl i bensinskalles fortkörningstråd. [spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler] Din stjärtslickare of doom.[/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler]
bibapeolola
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

han har inga på sig då :wink:

[spoiler][spoiler][spoiler]man ska väll låta kulorna hänga och staken stå när det är jul :D[/spoiler][/spoiler][/spoiler]
Användarens profilbild
Derbi_MackaN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Derbi_MackaN »

Demuz har nog rätt ;) förvånad att axel gör massa spoilers som en boss.. :twisted:
Bild
PM om ni har frågor om Derbi crew :D
Kommentera så blir allt roligare och update oftare!:)
Projekt Derbi
A-traktorn
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten

Inlägg av Gröngöling »

Intressant är att om en annan användare hade postat en sån här tråd hade den blivit låst direkt...
Well do ya, punk?
Användarens profilbild
saile96
King of the street

Inlägg av saile96 »

Gröngöling skrev:Intressant är att om en annan användare hade postat en sån här tråd hade den blivit låst direkt...

tror faktiskt inte det.. detta var nog en "hämd" på har bensinskalle fått fortkörning :roll:
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous

Inlägg av Axel »

saile96 skrev:
Gröngöling skrev:Intressant är att om en annan användare hade postat en sån här tråd hade den blivit låst direkt...

tror faktiskt inte det.. detta var nog en "hämd" på har bensinskalle fått fortkörning :roll:
Nu förstår jag inte vad ni pratar om. Ni kan väl inte säga att ni inte är nyfikna?
bibapeolola
Användarens profilbild
saile96
King of the street

Inlägg av saile96 »

Axel skrev:
saile96 skrev:

Nu förstår jag inte vad ni pratar om. Ni kan väl inte säga att ni inte är nyfikna?

hehe jo lite nyfiken e man ju :roll:
avverkade fordon:
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist

Inlägg av FreZz »

saile96 skrev:

ja men märkte du att det inte varit en enda negativ kommentar här, för folk tar det som en skämnt -.- den andra tråden kunde ha varit lika bra om inte alla hade deras lingon veckan
Quattro lyfe
Användarens profilbild
saile96
King of the street

Inlägg av saile96 »

FreZz skrev:
saile96 skrev:

ja men märkte du att det inte varit en enda negativ kommentar här, för folk tar det som en skämnt -.- den andra tråden kunde ha varit lika bra om inte alla hade deras lingon veckan

alla fattar ju att dethär är en "parodi" på förra för att visa att det är lite över gränsen :roll:
avverkade fordon:
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott

Inlägg av Rangad »

saile96 skrev:
FreZz skrev:
saile96 skrev:

alla fattar ju att dethär är en "parodi" på förra för att visa att det är lite över gränsen :roll:
Om du inte hade haft en sån jävla pessimistisk syn på livet så hade du sett humorn i om bensinskalle har fått fortkörningsböter med tanke på den person han är!
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

Rangad skrev:
saile96 skrev:
FreZz skrev: ja men märkte du att det inte varit en enda negativ kommentar här, för folk tar det som en skämnt -.- den andra tråden kunde ha varit lika bra om inte alla hade deras lingon veckan

Om du inte hade haft en sån jävla pessimistisk syn på livet så hade du sett humorn i om bensinskalle har fått fortkörningsböter med tanke på den person han är!
Så du känner bensinskalle?! :D Berätta om honom! Lyssnar gärna! :)

TS: Klart han kör en kallsongblå 740 med sina kallsongblåa kallingar på julafton!
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott

Inlägg av Rangad »

DiNozzan skrev:
Rangad skrev:
saile96 skrev:

TS: Klart han kör en kallsongblå 740 med sina kallsongblåa kallingar på julafton!
Om man läst 1000 inlägg från honom och läst "Vi i staff/crew på tsr" elller vad inlägget hette så kan man dra slutsatsen av vilken slags person han är!
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

Rangad skrev:
DiNozzan skrev:
Rangad skrev: Om du inte hade haft en sån jävla pessimistisk syn på livet så hade du sett humorn i om bensinskalle har fått fortkörningsböter med tanke på den person han är!

Om man läst 1000 inlägg från honom och läst "Vi i staff/crew på tsr" elller vad inlägget hette så kan man dra slutsatsen av vilken slags person han är!
Nej man kan fejka allt på internet endå. Påstår inte bensinballe gör de hlr

Men tycker själv denna tråd var jävla intresant för tror imte jonas har kalsonger utom han har strings!
Användarens profilbild
Fredd_e
Road-rage

Inlägg av Fredd_e »

måste ju va röda med små jultomtar på
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

Jag satsar på att han har randiga lila och gul. Tror att han inte bryr sig så mycket om färgen bara för det är julafton men att han ändå kommer tänka, "det blir nog favvisarna idag"
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

Vad är det för snack?! Allvarligt, han kör ju en italienare och inget trams med karlsonger, vem använder sådant skit nu för tiden?
Användarens profilbild
saile96
King of the street

Inlägg av saile96 »

tycket alla i tråden borde åka på varning då alla har brytit mot reglerna...

man får inte gissa ;)
avverkade fordon:
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

saile96 skrev:tycket alla i tråden borde åka på varning då alla har brytit mot reglerna...

man får inte gissa ;)
inklusive dig, hehe.
Användarens profilbild
saile96
King of the street

Inlägg av saile96 »

difaren skrev:
saile96 skrev:tycket alla i tråden borde åka på varning då alla har brytit mot reglerna...

man får inte gissa ;)
inklusive dig, hehe.

faktiskt inte :D

lydig pöjk sirru :wink:
avverkade fordon:
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
widell
Stolt ägare av vicke xX SMT

Inlägg av widell »

hört från en källa att han inte kommer använda dom, och hans dolme kommer va så djupt i din röv att den kommer täppa till luftvägarna.
axel, the one and only... (17:04:30) AxxxeL: jag har inget emot vegetarianer sålänge de inte betar på min gräsmatta

Bild
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

saile96 skrev:
difaren skrev:

man får inte gissa ;)
inklusive dig, hehe.

Då borde du vara bannad pga alla dina gissningar på att moppen gör 140 ktmen har lver 40hk osvosv...
Användarens profilbild
saile96
King of the street

Inlägg av saile96 »

Victorh skrev:
saile96 skrev:
difaren skrev: inklusive dig, hehe.

Då borde du vara bannad pga alla dina gissningar på att moppen gör 140 ktmen har lver 40hk osvosv...
srry skrev fel den går bara 130... men snälla sök upp någonstans att jag skrivit att den har 40 hk. jag har fan alldrig sakt det din lilla *fult ord* som inte kan göra nått annat än att klaga på mig i alla jävla trådar och i pm... vet någon om det finns en funktion som man kan blocka folk på tsr eller är det ända sättet att lämna tsr och sök sig till ett forum där det förgoppningsvis inte finns så här stora idioter... tack för mig....
avverkade fordon:
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

saile96 skrev:
Victorh skrev:
saile96 skrev:

srry skrev fel den går bara 130... men snälla sök upp någonstans att jag skrivit att den har 40 hk. jag har fan alldrig sakt det din lilla *fult ord* som inte kan göra nått annat än att klaga på mig i alla jävla trådar och i pm... vet någon om det finns en funktion som man kan blocka folk på tsr eller är det ända sättet att lämna tsr och sök sig till ett forum där det förgoppningsvis inte finns så här stora idioter... tack för mig....
Lugn i bussen nu! Inte behöver du väl känna så? Men att skriva "din lilla *fult ord*" är väl att ta i, hacka tillbaka på honom!

Aja, jag har redan sagt mitt att han är naken som det brukar vara på ett nudistbad under juletid!
Användarens profilbild
saile96
King of the street

Inlägg av saile96 »

difaren skrev:
saile96 skrev:
Victorh skrev: Då borde du vara bannad pga alla dina gissningar på att moppen gör 140 ktmen har lver 40hk osvosv...
Lugn i bussen nu! Inte behöver du väl känna så? Men att skriva "din lilla *fult ord*" är väl att ta i, hacka tillbaka på honom!

Aja, jag har redan sagt mitt att han är naken som det brukar vara på ett nudistbad under juletid!

asso det e inte just dethär som jag blev fittig på utan det var droppen som fick bägaren att rinna över...
avverkade fordon:
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

SISTA OFT NU.

Att rätta till är inte att hacka ner saile...
Sedan är det du nu som hackar ner mig hur förklarar du det? Inte kan jag göra något att du inte skriver sant och sprider falska saker tll andra på tsr så då måste någon sätta stopp för allt trollande.
Användarens profilbild
SimonBawz
Elmoped

Inlägg av SimonBawz »

Pinsamt dålig tråd...
Skriv svar