spelar ingen roll vad det är för något som ni har ett rekord i!
Kan ju säga att mitt hastighetrekord är strax över 700km/t som JAG var den som styrde

ahaha... låter dina föräldrar köra i 180 när du övningskör?CaToXXo skrev:Runt 160, påväg från dalarna ner till vårgårda ganska sent på kvällen. låg i 130+ hela vägen från örebro i princip... volvo v70.
Sen har jag väl varit uppe i 150-160 med min 740 också.
Detta när jag övningskört då
MOTMOTMOT ALL JÄVLA FÖRMODAN!!Demuz skrev:120 med aeroxen i nedförsbacke
160*Macko96 skrev:ahaha... låter dina föräldrar köra i 180 när du övningskör?CaToXXo skrev:Runt 160, påväg från dalarna ner till vårgårda ganska sent på kvällen. låg i 130+ hela vägen från örebro i princip... volvo v70.
Detta när jag övningskört dåslappa päron du har måste jag säga ändå
aha... på så vis! hade också gasat på kan man ju sägaCaToXXo skrev:160*Macko96 skrev:ahaha... låter dina föräldrar köra i 180 när du övningskör?CaToXXo skrev:Runt 160, påväg från dalarna ner till vårgårda ganska sent på kvällen. låg i 130+ hela vägen från örebro i princip... volvo v70.
Detta när jag övningskört dåslappa päron du har måste jag säga ändå
slappa, nää kan jag väl inte påstå...
men vi va trötta, morsan somna bredvid mig (hon som va handledare), så jag körde på bara
Alltså...Nicke_95 skrev:Toyota yaris verso fett najs
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
haha! sen om man byter lampan så får man ju minst 70 till!suzukiwheelier skrev:nee, venta bara snart kommer de nån me en drac som har sportluftfilter å snabbgas som går i 800....Macko96 skrev:så hitintills betyder det att jag har rekordet på tsr??
kanske att man ska byta till "snabbast på tsr" under min avatar!
871. Med min trimmad åkgräsklippare! Trimmad lite lätt. Gjorde något med förgasaren och pumpade däcken till 3bar.Macko96 skrev:haha! sen om man byter lampan så får man ju minst 70 till!suzukiwheelier skrev:nee, venta bara snart kommer de nån me en drac som har sportluftfilter å snabbgas som går i 800....Macko96 skrev:så hitintills betyder det att jag har rekordet på tsr??
Det gills ju inte, man _flyger_ flygplan inte körMacko96 skrev:så hitintills betyder det att jag har rekordet på tsr??
Har du mens eller? Vafan får man inte skoja lite i OT-forumet för? Inte direkt en seriös diskussion...p0d1 skrev:Seriöst om ni inte kan visa en liten mognadsnivå utan att börja blanda in monster-dekaler, snabbgas osv så behöver ni inte skriva.
Va inte chockade ifall ni skulle få varning någon gång.