Min extra farsas 140 med borrad b22 med smidda kolvar gick 170 på 3an 9000varv:)DiNozzan skrev:Onödigt slit på motorn. Onödigt att skaffa volvo om man tänker så.Rangad skrev:Snubben fick den för 4 dagars sen, Vi gjorde det idag. Visst går den snabbare men det var fortfarande små landsvägar så varför riskera nåt? 130 på 3an är ändå att slita onödigt på motorn, i vanliga fall ligger man ju på 5an eller 6an i 130 därför jag skrev växeln!streamjr skrev:
130km/h på trean med en 760 var lite klent, min 240 med b21 gjorde en bit över hundra på tvåan
Den raksträckan är ju inte alls lång, känns inte som att en EPA har så mycket att ge där heller.. Så ni låg 130 där, men 100 på raksträckan från Shell där det är breda och inte överdrivet trafikerade vägar?Rangad skrev:Nähä har jag inte gjort det på rakan vid Gärdesskolan/Rudbeckskolan?2stroke skrev:Inte en chans att nån åkt över 100 blås på 30-vägar då 30-vägar oftast är väldigt väldigt tätbebyggda områden![]()
Sen rakan från rondellen i edsbacka till norrviken utanför skolan där går också toppa 150 på typ
Bakom sollentuna centrum där bussarna kör är väll också 30 på den raksträckan? Raksträckan från Edsbergs shellmack mot Landsnora går att köra i 100!
För det är ju ascoolt att mytta angående detta? Vad är ologiskt med 260 i F430 eller 270 i en EVO 8?Victorh skrev:-50km/h på alla då så stämmer det.
Haha mitt i natten på en 250m lång väg bryr sig ingen!MrAndersson skrev:Alla ni som skriver hastigheter över 65 i 30 områden är ju efterblivna. Helt seriöst, 30 områden är tättbebyggda oftast, många boende och skolor. Idioti är vad det är, ska ja va ärlig så va de synd att ni inte small med en stolpe eller liknande.
Vi låg 100-110 på båda sträckorna men 130 från den vägen där max bor till simhallen den långa vägen där mot Badberget/Falkberget där du tog dina moppe bilder vid MC utställningsskiten a iaf den vägen hela vägen mot simhallen toppa vi 130!2stroke skrev:Den raksträckan är ju inte alls lång, känns inte som att en EPA har så mycket att ge där heller.. Så ni låg 130 där, men 100 på raksträckan från Shell där det är breda och inte överdrivet trafikerade vägar?Rangad skrev:Nähä har jag inte gjort det på rakan vid Gärdesskolan/Rudbeckskolan?2stroke skrev:Inte en chans att nån åkt över 100 blås på 30-vägar då 30-vägar oftast är väldigt väldigt tätbebyggda områden![]()
Sen rakan från rondellen i edsbacka till norrviken utanför skolan där går också toppa 150 på typ
Bakom sollentuna centrum där bussarna kör är väll också 30 på den raksträckan? Raksträckan från Edsbergs shellmack mot Landsnora går att köra i 100!
För det är ju ascoolt att mytta angående detta? Vad är ologiskt med 260 i F430 eller 270 i en EVO 8?Victorh skrev:-50km/h på alla då så stämmer det.
naaa den jag gjorde på är 20m gräsmatta på högersidan sen kommer folks hus... ingen som går på den sidan.2stroke skrev:Inte en chans att nån åkt över 100 blås på 30-vägar då 30-vägar oftast är väldigt väldigt tätbebyggda områden
saile96 skrev:snabbaste jag har åkt på
30 väg 100 kmh me moppen (flickvännen höll på att ta livet av sig så hadde lite bråtom)
50 väg 110 me ktm:en (på en väldigt öppen väg ute på en åker)
70 väg 150 me ktm:en
90 väg 140 me moppe![]()
110 väg vet ej
120 väg vet ej
pluggad Baotian city. dock hade han tagit bort lite dekaler.Victorh skrev:saile96 skrev:snabbaste jag har åkt på
30 väg 100 kmh me moppen (flickvännen höll på att ta livet av sig så hadde lite bråtom)
50 väg 110 me ktm:en (på en väldigt öppen väg ute på en åker)
70 väg 150 me ktm:en
90 väg 140 me moppe![]()
110 väg vet ej
120 väg vet ej
Vad fan hade dy flr någon jävla hyper moppe som gör 140