Beror ju helt på hur du kör, de klarar ju 110cc också om man tar de lugnt.
Ska du hetsgasa som fan för ooch stila inför polarna lär ju den rasa efter några mil även med 50 sport!
MrAndersson skrev:Beror ju helt på hur du kör, de klarar ju 110cc också om man tar de lugnt.
Ska du hetsgasa som fan för ooch stila inför polarna lär ju den rasa efter några mil även med 50 sport!
hahahahahahaha! nae.
Den kommer inte rasa om det inte är glapp i den.
Hur du än gasar!
MrAndersson skrev:Beror ju helt på hur du kör, de klarar ju 110cc också om man tar de lugnt.
hahahahahahaha! nae.
Den kommer inte rasa om det inte är glapp i den.
Hur du än gasar!
De är klart, men de blir ju glapp efter ett tag oavsett! De går ju olika snabbt beroende på hur du behandlar härket! Var mer de jag mena!
Ett exemplar jag gillar är min fullständigt slutkörda Gilera med polini guss 80, 17,5 och gianelli 2t. Varvar rätt bra och rätt inställd är den inte heller, aldrig bytt olja och brukar blanda med spillolja. Ligger o maxar flera mil på raken för att morsan ska få betala lager, packningar o ny vev till den men nä inte fan vill den ge sig så gör inte den det ska nog inte era göra det. Kan ju även dra upp att DiNozzans Senda körde vi med originalvev till Airsal 70, ingen värstingcylinder men den gick hårt dock var den fortfarande som ny när vi splittade den. Mopedmotorer=underskattade.