Jag har HD Hero 2 och den tycker jag fungerar utmärkt och filmar riktigt bra även på kvällen/natten när man köra moppe eller a-traktor. Så jag tycker att du borde köpa HD Hero 2 eller 3:an
På talom hd hero 3 och 2 så borde det inte vara någon skillnnad i filmkvalitet, så om du inte behöver en fjärris för att sätt igång kameran så tycker jag du borde köpa 2an )
drd håkan skrev:tjena det är så här att jag har funderat på att köpa en hjälm kamera men kan inte bestämma mig vilken jag ska köpa har kollat lite på dessa tre:)
Köp ej av Ridestore då de tar grymmt mycket i överpris! , om jag vore du och du har ekonomi för det så skulle jag tagit GoPro HD hero 3 den dyra versionen. då den är bättre, mindre och enklare!
men om du har dålig ekonomi så kör på¨2:an eller 1080 motorsport !
TSR`BakarN skrev:Köp ej av Ridestore då de tar grymmt mycket i överpris! , om jag vore du och du har ekonomi för det så skulle jag tagit GoPro HD hero 3 den dyra versionen. då den är bättre, mindre och enklare!
okej blir nog att köpa 2an men vad är det för speciellt med 1080 motorsport?:)
ska du köpa en hero 3 så köp black edition ! Det är inte bara mer prylar som följer med utan den har även mycket bättre specs och filmar i mer fps i alla upplösningar än de tidigare. Hero 3 silver kan jämföras med Hero 2, för dom har rätt lika specs. Sen White Edition är egentligen ett steg sämre ändå , kanske något bättre än 1an... Så vill du inte ha Black Edition tycker jag du köper en Hero 2 eller någon annan då Hero 2 är billigare än Hero 3 Silver
TSR`BakarN skrev:Köp ej av Ridestore då de tar grymmt mycket i överpris! , om jag vore du och du har ekonomi för det så skulle jag tagit GoPro HD hero 3 den dyra versionen. då den är bättre, mindre och enklare!
motorsport är mest oc hbäst tillbehör sugkopp fästen m..m.
motorsport är mest oc hbäst tillbehör sugkopp fästen m..m.